ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Αγαπητοί γονείς

Όλο αυτό τον καιρό που οι δύσκολες συνθήκες μας θέλουν να κρατάμε αποστάσεις ο ένας από τον άλλο, προσπαθήσαμε με πολύ κόπο απέναντι στα καινούργια μαθησιακά δεδομένα, αλλά ταυτόχρονα και με πολύ αγάπη στα παιδιά, να μετριάσουμε αυτή την απόσταση, μέσα από τα μαθήματα που ανεβάζαμε στο blog του σχολείου.

Γνωρίζουμε καλά ότι το βάρος της εκπαίδευσης πέρασε σε εσάς και εκτιμούμε το γεγονός ότι οι περισσότεροι ανταποκριθήκατε σ’ αυτό το νέο ρόλο. Κατανοούμε επίσης και όλους εσάς που λόγο των εργασιακών υποχρεώσεών σας, αλλά και άλλων τεχνικών δυσκολιών, δεν το καταφέρατε.

Ξέρουμε ότι ήσασταν κοντά μας και στηρίζατε την προσπάθειά μας!

Κατανοώ την αγωνία σας  μήπως τόσο καιρό τα παιδιά στο σπίτι θα χάσουν τις ευκαιρίες  που είχαν στη τάξη τους  για δημιουργικό παιγνίδι, μάθηση, για εξερεύνηση και ενασχόληση, για ανάπτυξη  απαραίτητων δεξιοτήτων και ικανοτήτων.

Τελευταία, γίνεται πολύς λόγος για  την εκπαίδευση εξ αποστάσεως, ασύγχρονη και  σύγχρονη. Αγαπητοί γονείς ας μη γελιόμαστε. Καμία τεχνολογία δε θα μπορέσει να μας φέρει κοντά, ιδίως με τους μικρούς μας μαθητές. Δε θα μπορέσει να αντικαταστήσει την αγκαλιά,  τα αστεία  που λένε μεταξύ τους και με εμάς , τα αθώα μικρά ψέματα. Δε θα μπορέσουμε να παίξουμε όλοι μαζί, για να δείξουμε στα παιδιά το πώς θα μάθουν τον κόσμο  γύρω τους , να δείξουμε τρόπους για εξερεύνηση και προβληματισμό, για κριτική σκέψη. Δε θα μπορέσουμε να γελάσουμε, να μαλώσουμε, να βάλουμε όρια και κανόνες…….

Παρόλα αυτά  υπάρχουν προτάσεις μέσα από την τεχνολογία να περάσετε δημιουργικά και ευχάριστα με τα παιδιά στο σπίτι και να κρατήσουμε έτσι το ενδιαφέρον των παιδιών για παιγνίδι και μάθηση.

Μετά από ενημέρωση του Υπουργείου δεν κρίνεται απαραίτητη στο Νηπιαγωγείο η δημιουργία της ηλεκτρονικής τάξης(eclass) η οποία είναι κατάλληλη για μεγαλύτερα παιδιά.

Επομένως  θα συνεχίσουμε να ανεβάζουμε δραστηριότητες για τα παιδιά μέσα από το blog όπως κάναμε μέχρι σήμερα.

Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε τη σύγχρονη εκπαίδευση, δηλαδή τη ζωντανή επικοινωνία μας μέσα από την πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας το συντομότερο δυνατό .Σύντομα θα σας ενημερώσω με πιο τρόπο θα γίνει αυτό, να συμφωνήσουμε τον τρόπο και το χρόνο,καθώς και τους κανόνες επικοινωνίας, ώστε να κάνουμε πρώτα μια σύνδεση μόνο μαζί σας και στη συνέχεια με τα παιδιά.

  **Παρακαλώ θερμά όσοι δεν το έχετε κάνει να αποστείλετε στο mail του Νηπιαγωγείου  mail@9nip-chalandr.att.sch.gr ένα προσωπικό σας mail που θα μπορώ να σας ενημερώσω σχετικά, (για το σύνδεσμο που θα μπορείτε να μπείτε για να συνδεθούμε)  γιατί στο blog δε γνωρίζω πόσοι και ποιοι το βλέπουν.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πάντα πρέπει να τηρούνται οι κανόνες και τα χρονικά όρια που ορίσατε μαζί με το παιδί σας για τη χρήση των μέσων του διαδικτύου( Η/Υ, tablet, κινητά ).

Σας ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε επίσης πολύ σύντομα να ξαναβρεθούμε και να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας!!!

 

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Εύχομαι ο Μάης να είναι μαγικός και να μας φέρει μόνο χαμόγελα και καλά νέα ,να μοιράσει απλόχερα ελπίδα και υγεία σε όλο τον κόσμο!!!!

ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ  ΣΕ ΟΛΟΥΣ  ΣΑΣ!!!!!

 

ΑΝΟΙΞΗ -ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Η ΛΟΥΛΟΥΔΕΝΙΑ

Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα δάσος πυκνό έγινε κάτι μαγικό.
Η Λουλουδένια πήρε το ραβδί και …πατήστε εδώ
Αγαπητοί γονείς αφού διαβάσετε την όμορφη ιστορία των λουλουδιών δώστε στα παιδιά την ευκαιρία
να φτιάξουν τα δικά πολύχρωμα λουλούδια ,να τα διακοσμήσουν όπως εκείνα θέλουν και να γεμίσουν ένα λιβάδι.
Επίσης μπορούν να κάνουν κολάζ με διάφορα υλικά (χρωματιστά χαρτιά ,χαρτοπετσέτες ,καλαμάκια ,φτερά κ.α)
και να φτιάξουν ένα όμορφο στεφάνι για την Πρωτομαγιά!!!
Μπορείτε να βάλετε στα παιδιά να ακούσουν το μουσικό κομμάτι που σας στέλνω όση ώρα θα δημιουργούν τα έργα τους!!!
https://www.youtube.com/watch?v=jTxiZ6epXP0
Στη συνέχεια να σας θυμίσω ξανά ότι θα ήταν μια καλή ευκαιρία να στείλετε τις εργασίες -κατασκευές
των παιδιών και να τις δημοσιεύσουμε στο blog μας!!!
Καλή αφήγηση και καλή διασκέδαση στα παιδιά!!!!

ΜΑΙΟΣ-ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Καλημέρα παιδιά !!!!

Σήμερα αγαπητοί γονείς είναι η τελευταία μέρα του Απρίλη . Από αύριο έρχεται ο τρίτος μήνας της Άνοιξης:

<<Ο  ΜΑΙΟΣ >>

 

Αφού το συζητήσετε με τα παιδιά ακούτε το παραμύθι της Πρωτομαγιάς και συζητάτε το παραμύθι και πως καθιερώθηκε το έθιμο του στεφανιού.

  • Τώρα πρέπει να φτιάξουν το δικό τους στεφάνι το οποίο θα είναι με φυσικά λουλούδια ή με χαρτοπετσέτες πολύχρωμες και ένα πιάτο πλαστικό που κόβουμε το μέσα μέρος και κρατάμε το στεφάνι και κολλάμε πάνω τις χαρτοπετσέτες.
  • Σε μία κόλλα χαρτί θα ζωγραφίσουν το μαγιάτικο στεφάνι .Εσείς τους βοηθάτε να σχεδιάσουν έναν μεγάλο κύκλο και αυτά στη συνέχεια το διακοσμούν.
  • Γράφετε το όνομα του μήνα με κεφαλαία και μικρά γράμματα και τα παιδιά (νήπια) το αντιγράφουν και μετράνε πόσες φωνές (συλλαβές) έχει.
  • Ακούνε το τραγούδι της Πρωτομαγιάς της Μαρίας Ιωαννίδου από το youtube.
  • Δραστηριότητες για μαθηματικές έννοιες:
  • Διαβάζουμε το παρακάτω ποίημα στα παιδιά:Ζητάμε από τα παιδιά τις απαντήσεις των ζώων:<<τι είναι απ’όλα πιο μεγάλο>>.Σκεφτόμαστε όλοι κάτι πιο μεγάλο. Παίζουμε λέγοντας στο παιδί ένα ζώο ή αντικείμενο (πολύ μικρό) π.χ μυρμήγκι και ζητάμε να βρει ένα πιο μεγάλο ,μετά ένα ακόμα πιο μεγάλο(κλιμακωτά )  κ.τ.λ.Μπορούμε να κάνουμε και το αντίθετο.Να ξεκινήσουμε από μεγάλο και να καταλήξουμε σε μικρό.Π.χ ( σπίτι-δωμάτιο-τραπέζι-καρέκλα-ποτήρι-πιρούνι-οδοντογλυφίδα) .
  • Και τέλος για τους πολύ δραστήριους κατασκευή παιχνιδιού με υλικά που υπάρχουν στο σπίτι:καπάκι από κουτί παπουτσιών-καλαμάκια -κόλλα και μία μπίλια.

Καλή   Πρωτομαγιά σε όλους!!!

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ -ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Καλημέρα σε όλους!

Αγαπημένα μας παιδιά ,

χθες μάθαμε πως τα νηπιαγωγεία μας θα μείνουν κλειστά και για τον επόμενο μήνα ,το Μάιο.Όλοι ελπίζαμε πως θα άνοιγαν τα σχολειά μας και θα ξαναβρισκόμασταν πάλι μαζί. Θα κάνουμε όμως υπομονή και θα περιμένουμε τις οδηγίες των ειδικών. Εν τω μεταξύ θα συνεχίσουμε την «επικοινωνία » μας μέσω του υπολογιστή.

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου, σας προτείνουμε και τα παρακάτω παιχνίδια -ασκήσεις..

1.Φτιάχνουμε  μια διαδρομή με εμπόδια (πχ καρέκλες, μαξιλάρια, βιβλία) .Εξηγούμε στο παιδί πως πρέπει να περάσει(πχ κάτω από την καρέκλα, να πηδήσει πάνω από τα μαξιλάρια).

2.Κολλάμε  στο πάτωμα χαρτοταινία και ζητάμε απ΄ το παιδί να «περπατήσει» πάνω σ΄αυτή  με διάφορους τρόπους.

3.Το παιδί μπορεί  να μεταφέρει με μια λαβίδα μαγειρικής διάφορα αντικείμενα απ΄ένα τραπέζι σ΄ένα άλλο.

4.To  παιδί κόβει ένα χαρτί Α4 σε μικρότερα κομμάτια και τα μεταφέρει μ΄ένα καλαμάκι.

5.Ποιος θα βάλει τα πιο πολλά μανταλάκια στην απλώστρα; Ποιος θα βγάλει τα πιο πολλά;

6.Με κουτάλια και πασχαλινά αυγά κάνουμε αυγοδρομίες.

7. Παίζουμε με τη μπάλα.Το παιδί μπορεί να γράψει σε  χαρτάκια γράμματα ή αριθμούς και να τα κολλήσουμε στον τοίχο.Σημαδεύουμε με τη μπάλα .Ποιος παίκτης θα συλλέξει τα περισσότερα;

8.Παίζουμε με τη μπάλα. Την πετάμε ο ένας στον άλλο χωρίς να πέσει κάτω. Πόσες φορές μπορούμε να το κάνουμε άραγε;

9.Σχηματίζουμε γράμματα ,σχήματα αριθμούς με όσπρια.

10.Φτιάχνουμε ένα έργο μόνο με αυτοκόλλητα.

Τι θα λέγατε τώρα να κάνουμε και κάποιες απλές ασκήσεις γυμναστικής,παρακολουθώντας τα παιδάκια στο παρακάτω βίντεο,  ΕΔΩ

πάντα βέβαια παρουσία του μπαμπά ή της μαμάς.

Καλό παιχνίδι!

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Καλημέρα παιδιά!!!

Ευχόμαστε να είστε όλοι καλά .

Σήμερα αγαπητοί γονείς θα σας προτείνουμε  δραστηριότητες -παιχνίδια που βοηθούν στην αδρή κινητικότητα του παιδιού ,στην ικανότητα δηλαδή να εκτελεί δραστηριότητες (βάδιση,τρέξιμο,κ.α) που ενεργοποιούν μεγάλους μύες ή μυϊκές ομάδες.  Αυτή η ικανότητα  αποτελεί τη βάση για την οργάνωση και την εκτέλεση και των πιο εκλεπτισµένων κινήσεων (λεπτή κινητικότητα) που είναι απαραίτητες για καθημερινές δραστηριότητες, όπως ντύσιµο, σίτιση, γράψιµο κλπ.

1.Ένα αστείο παιχνίδι είναι να απλώσουμε σ’ ένα ταψάκι αφρό ξυρίσματος. Γράφουμε γράμματα και αριθμούς, ζωγραφίζουμε σχέδια.

2.Κάνουμε αγώνες ισορροπίας τοποθετώντας ένα βιβλίο ή ένα μαξιλάρι στο κεφάλι μας.

3.Επιλέγουμε ένα γράμμα και βρίσκουμε αντικείμενα μέσα στο σπίτι μας που ξεκινούν από αυτό το γράμμα.

4.Σχηματίζουμε  με το δάχτυλο γράμματα ή σχήματα στον αέρα, στην πλάτη της μαμάς ή του μπαμπά. Αυτοί πρέπει να τα βρουν. Μετά αλλάζουμε σειρά.

5.Στεκόμαστε στο ένα πόδι όσο περισσότερο μπορούμε..Αλλάζουμε πόδι.

6.Παίζουμε μπάσκετ..Φτιάχνουμε  μια χάρτινη μπάλα και το καλάθι μας είναι μια λεκάνη. Ποιος θα βάλει  τα περισσότερα καλάθια; Κρατάμε και το σκορ.

7.Κάνε ό,τι κάνω..Οι γονείς κάνουμε  5 διαφορετικές πράξεις και ζητάμε από τα παιδιά να τις κάνουν με την ίδια σειρά.

8.Παίζουμε bowling με κουτάκια αναψυκτικού και μια μικρή μπαλίτσα.

9.Το παιδί περπατάει στα τέσσερα ,κουβαλώντας στην πλάτη μια εφημερίδα ή ένα βιβλίο. Ορίζουμε τη διαδρομή που πρέπει να κάνει.

10.Το παιδί περπατάει στα τρία, κρατώντας ένα κουτάλι στο ένα χέρι. Μετά μπορεί να αλλάξει χέρι.

Καλό παιχνίδι!

Aνακοίνωση γονέων

Αγαπητοί γονείς

Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά

Πέρασε αρκετός καιρός που είμαστε στο σπίτι και τα παιδιά μακριά από το σχολικό τους περιβάλλον,                                                                                                  τους φίλους τους και την καθημερινότητά τους.

Εύχομαι και ελπίζω σύντομα να ξαναβρεθούμε.                                                                                                                                                                                                         Κατανοώ πόσο δύσκολο είναι και για εσάς να είστε με τα παιδιά στο σπίτι όλο αυτό τον καιρό.                                                                                                             Φαντάζομαι ότι περνάτε ουσιαστικά και δημιουργικά τον χρόνο σας τώρα που μας δόθηκε αυτή η ευκαιρία.                                                                                    Πιστεύω να βοήθησα λίγο και εγώ με την σειρά μου σε αυτό μέσα από το blog του νηπιαγωγείου.

Θα χαιρόμουν να μου πείτε την εμπειρίας σας σχετικά με το blog, πόσο και αν σας βοήθησε εσάς και τα παιδιά,                                                                                        αν σας δυσκόλεψε σε κάτι ή οτιδήποτε άλλο σας προβλημάτισε.

Εκτιμώ την προσπάθεια που κάνετε και την ανταπόκριση που βλέπω από τα μηνύματά σας και σας συγχαίρω για τη συνεργασία στις δύσκολες αυτές στιγμές.

 

Στην προηγούμενη ανάρτηση σχετικά με τον μύθο της Περσεφόνης,                                                                                                                                                                      αφού διαβάσετε την ιστορία στα παιδιά και δείτε τους σχετικούς πίνακες,                                                                                                                                                             δώστε στα παιδιά ένα χαρτί ώστε να αποτυπώσουν με ζωγραφική ή άλλες τεχνικές (κολλάζ κ.α.) ό,τι τους έκανε εντύπωση.

Στη συνέχεια σε ένα άλλο χαρτί που θα χωρίσετε στη μέση ζητήστε τους να ζωγραφίσουν                                                                                                                              στη μία πλευρά πώς είναι η φύση όταν η Περσεφόνη είναι κοντά στη μητέρα της                                                                                                                                                  και στην άλλη πλευρά πώς είναι η φύση όταν η Περσεφόνη είναι κοντά στον Πλούτωνα.

Μπορείτε επίσης τις παραπάνω εργασίες των παιδιών σας καθώς και κάποιες άλλες εργασίες, κατασκευές                                                                                               που έκαναν τις μέρες του Πάσχα να μας τις στείλετε στο mail του σχολείου mail@9nip-chalandr.att.sch.gr.

Θα ήταν μια ωραία ευκαιρία να ανεβάσουμε στο blog εργασίες των παιδιών σας για να τις μοιραστούν με τους φίλους τους.

Θερμή παράκληση να μην φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών αν σταλούν εργασίες τους.

Επίσης θα σας παρακαλούσα να στείλετε στο mail του σχολείου ένα προσωπικό σας mail                                                                                                                         που είναι απαραίτητο για την επικοινωνίας μας.

Ευχαριστώ και καλή συνέχεια!!!

Άνοιξη

 

Είναι Άνοιξη και όλα γύρω μας ανθίζουν !!!

Η φύση ξαναγεννιέται και ο κόσμος γεμίζει χρώματα και αρώματα.

Ένας μύθος που μας βοηθάει να καταλάβουμε τις εναλλαγές των εποχών είναι ο μύθος της Περσεφόνης.                                                                                                     Η αρπαγή της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα και ο θρήνος της θεάς Δήμητρας.

Ο μύθος που «εξηγεί» τον υπέροχο κύκλο της φύσης…

Ας το ξαναθυμηθούμε παιδιά……

 

Η Περσεφόνη ήταν κόρη της Θεάς της γεωργίας, Δήμητρας και του Δία.

Ο Πατέρας των Θεών, γνωστός για τις ερωτοτροπίες του, αποφάσισε να αποπλανήσει και την απόμακρη θεά, που αδιαφορούσε για τους άντρες.

Έτσι ο Δίας μεταμορφώθηκε σε ταύρο και σαγήνευσε τη Δήμητρα, η οποία έμεινε έγκυος. Εννιά μήνες αργότερα γεννήθηκε ένα κοριτσάκι, το οποίο ονομάστηκε Περσεφόνη.

Όσο μεγάλωνε η Περσεφόνη, μεγάλωνε και η ομορφιά της. Όταν την είδε ο Πλούτωνας, θεός του Άδη, την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα και αποφάσισε να την κλέψει.

Σύμφωνα με τον Ομηρικό ύμνο προς τη Δήμητρα, η νεαρή Περσεφόνη μάζευε λουλούδια στο Νύσιο πεδίο. Τη συντρόφευαν, η Αθηνά, η Άρτεμης και οι Ωκεανίδες νύμφες. Ανέμελη η Περσεφόνη, απομακρύνθηκε από τη συντροφιά της, αναζητώντας το πιο όμορφο λουλούδι. Όταν έσκυψε να πιάσει έναν νάρκισσο, η γη χωρίστηκε στη μέση και από τα έγκατα εμφανίσθηκε ένα άρμα. Οδηγός ήταν ο Πλούτωνας, που με το ένα χέρι κρατούσε τα χαλινάρια των αλόγων και με το άλλο άρπαξε την πανέμορφη κοπέλα. Οι κραυγές της δεν ακούστηκαν από κανένα και η Περσεφόνη κατέβηκε στον Κάτω Κόσμο.

Η Δήμητρα έψαχνε μάταια την κόρη της, μέρα και νύχτα. Απ’ τη λύπη της, η γη και οι καλλιέργειες άρχισαν να μαραζώνουν.

Μετά από καιρό, ο Ήλιος που έβλεπε τα πάντα απ’ τον ουρανό, λυπήθηκε τη θεά και της είπε που βρισκόταν η κόρη της. Η Δήμητρα απαίτησε να επιστραφεί η Περσεφόνη, αλλιώς δεν θα άφηνε τη γη να ξανανθίσει. Ο Δίας, παρακινημένος απ’ τις ικεσίες των ανθρώπων που πεινούσαν, διέταξε τον Πλούτωνα να ελευθερώσει την Περσεφόνη.

 

Ο Θεός του Άδη δεν είχε άλλη επιλογή απ’ το να υπακούσει, αλλά πρώτα έδωσε στην Περσεφόνη να φάει ένα ρόδι. Ο Πλούτωνας γνώριζε ότι αν η κοπέλα κατανάλωνε τροφή στον Κάτω Κόσμο, θα δενόταν μαζί του και δεν θα μπορούσε να φύγει.

Η Περσεφόνη έφαγε έξι σπόρια και επισφράγισε τη μοίρα της. Όταν το έμαθε η Δήμητρα, έγινε έξαλλη και για να την ηρεμήσει, ο Δίας πρότεινε ένα συμβιβασμό. Για κάθε σπόρο που έφαγε, η Περσεφόνη θα έμενε και ένα μήνα στον Άδη.

Έτσι η κοπέλα θα περνούσε το μισό χρόνο δίπλα στην μητέρα της και τον άλλο μισό με τον Πλούτωνα.

Η Δήμητρα αποδέχτηκε την απόφαση, αλλά δεν ξεπέρασε ποτέ τον χαμό της κόρη της.

Έκτοτε τους έξι μήνες που η Περσεφόνη βρισκόταν στον Άδη, η Δήμητρα πενθούσε και μαζί της πενθούσε και η φύση. Τα δέντρα έχαναν το φύλλωμά τους, οι καλλιέργειες ασθενούσαν και βαρύς χειμώνας έπεφτε στη γη.

Όμως, όταν η Περσεφόνη επέστρεφε στη μητέρα της, η χαρά της Δήμητρας πρασίνιζε τη γη και άνθιζε τα φυτά.

Δείτε όλους τους σπουδαίους πίνακες με την Περσεφόνη πατώντας εδώ.

Ακούστε:

Ο εφιάλτης της Περσεφόνης

Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις,
Στίχοι: Νίκος Γκάτσος,
Πρώτη ερμηνεία: Μαρία Φαραντούρη

Εκεί που φύτρωνε φλισκούνι κι άγρια μέντα
κι έβγαζε η γη το πρώτο της κυκλάμινο
τώρα χωριάτες παζαρεύουν τα τσιμέντα
και τα πουλιά πέφτουν νεκρά στην υψικάμινο.
Κοιμήσου Περσεφόνη
στην αγκαλιά της γης
στου κόσμου το μπαλκόνι
ποτέ μην ξαναβγείς.

Εκεί που σμίγανε τα χέρια τους οι μύστες
ευλαβικά πριν μπουν στο θυσιαστήριο
τώρα πετάνε αποτσίγαρα οι τουρίστες
και το καινούργιο πάν να δουν διυλιστήριο.
Κοιμήσου Περσεφόνη
στην αγκαλιά της γης
στου κόσμου το μπαλκόνι
ποτέ μην ξαναβγείς.

Εκεί που η θάλασσα γινόταν ευλογία
κι ήταν ευχή του κάμπου τα βελάσματα
τώρα καμιόνια κουβαλάν στα ναυπηγεία
άδεια κορμιά σιδερικά παιδιά κι ελάσματα.
Κοιμήσου Περσεφόνη
στην αγκαλιά της γης
στου κόσμου το μπαλκόνι
ποτέ μην ξαναβγείς.

Καλημέρα

Καλημέρα παιδιά!!!!!

Ελπίζω να είστε όλα σας καλά και να περάσατε όμορφα τις μέρες του Πάσχα.

Μου έχετε λείψει πάρα πολύ και σκέφτομαι πόσο όμορφα θα ήταν να βρεθούμε ξανά μετά από τόσο καιρό που είμαστε όλοι στο σπίτι μακριά από το σχολείο και τους φίλους μας!!!!

Λίγο ακόμη υπομονή και μπορεί να ξαναβρεθούμε σύντομα!!!!

Ευτυχώς ο καιρός έχει πλέον φτιάξει και μπορούμε σιγά σιγά να βγαίνουμε καμιά βολτούλα, αλλά πάντα με προσοχή!!

Σας στέλνω μια γλυκιά καλημέρα για να νιώσουμε λίγο πως ήταν στο Νηπιαγωγείο όταν ξεκινούσαμε τη μέρα μας!!!