Στο πλαίσιο της δράσης του ενεργού πολίτη, επισκεφτήκαμε την εκκλησία της γειτονιάς μας και τα παιδιά συμμετείχαν στην προετοιμασία του συσσιτίου για τους άπορους ανθρώπους.

.IMG 0138IMG 0137IMG 0131IMG 0140IMG 0124IMG 0132