Στο πλαίσιο του προγράμματος αγωγής υγείας «Για να ΄μαστε καλά, έχουμε δόντια γερά» που υλοποιούμε φέτος στο νηπιαγωγείο μας επισκεφθήκαμε το κοινωνικό ιατρείο Αγρινίου. Εκεί...
Read More >>Στο πλαίσιο του προγράμματος αγωγής υγείας «Για να ΄μαστε καλά, έχουμε δόντια γερά» που υλοποιούμε φέτος στο νηπιαγωγείο μας επισκεφθήκαμε το κοινωνικό ιατρείο Αγρινίου. Εκεί...
Read More >>