IMG 5145 pixel

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

Στo πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και της θεματικής «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική ενσυναίσθηση και ευθύνη – Συμπερίληψη στην εκπαίδευση, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες» που πραγματοποιεί η ΣΤ’ τάξη, την Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2023, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την αθλήτρια και παραολυμπιονίκη στο άθλημα του Boccia, Άννα Ντέντα, την «αθλητική βοηθό» της, Χειρίστρια Ράμπας, Χριστίνα Ντέντα και την Μαρία Ντέντα, οδηγό του οχήματος.

Η υποδοχή έγινε στο προαύλιο του σχολείου. Στόχος μας ήταν, να παρακολουθήσουμε σταδιακά τη διαδικασία που ακολουθείται καθημερινά για τη μετακίνηση της αθλήτριας.

Η Μαρία, η οδηγός του προσαρμοσμένου αυτοκίνητου, στάθμευσε στο προαύλιο, μας έδωσε κάποιες διευκρινίσεις για την ιδιαίτερη κατασκευή του κι εκεί μιλήσαμε για τη διαδικασία της μετακίνησης και τη χρήση της ράμπας.

Η Άννα, μας έδειξε τη χρήση του ηλεκτροκίνητου καροτσιού που χρησιμοποιεί και συζητήσαμε για το θέμα της προσβασιμότητας και την ανάγκη να υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα ιδιαίτερα μέσα που είναι απαραίτητα σε ένα άτομο με αναπηρία στη μετακίνησή του και στην καθημερινή του δραστηριότητα.

Στη συνέχεια, περάσαμε στην Αίθουσα εκδηλώσεων, όπου έγινε μια επίδειξη του τρόπου συνεργασίας της αθλήτριας της κατηγορίας BC3, στην οποία ανήκει η Άννα, με την «χειρίστρια ράμπας-αθλητικής βοηθού», κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

Η Μαρία μας περιέγραψε πολύ παραστατικά τη δική της εμπειρία από τους αγώνες Στίβου στους οποίους συμμετείχε για πρώτη φορά πέρυσι.

Αφήνοντας το αθλητικό κομμάτι, η Μαρία και η Άννα με πολύ προθυμία και πάντα με χαμόγελο, απάντησαν σε ερωτήσεις μαθητών-μαθητριών κι εκπαιδευτικών για την καθημερινότητα τους, το ημερήσιο πρόγραμμα τους, την εξυπηρέτηση των βασικών τους αναγκών, τις σπουδές τους, τα ενδιαφέροντα τους, τα συναισθήματα τους και γενικά πώς βιώνουν τη διαφορετικότητα που προκύπτει από την αναπηρία τους.

Στο τέλος χαλαρώσαμε και απολαύσαμε όλοι μαζί τα σπιτικά κεράσματα που είχαν φροντίσει να φέρουν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας.

Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία για όλους μας! Μας ενθουσίασε η επικοινωνία και συγχρόνως μας προβλημάτισε σχετικά με τη στάση μας ως ενεργοί πολίτες ώστε να διευκολύνουμε τους συνανθρώπους μας με αναπηρίες ή τουλάχιστον να μην τους δυσκολεύουμε.

 Οι καλεσμένες μας, μας μετέδωσαν την αισιοδοξία με την οποία αντιμετωπίζουν τη ζωή, την ιδέα ότι κάθε άνθρωπος δεν πρέπει σταματά να βελτιώνει το εαυτό του και ότι έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να αναζητά, να διεκδικεί και να παίρνει μερίδιο από τα αγαθά της ζωής ώστε να έχει στην κοινωνία τη θέση που δικαιούται. Αυτά κρατάμε ως κεντρική ιδέα και προστιθέμενη αξία της δράσης μας κι εκφράζουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στις καλεσμένες μας για το μάθημα ζωής που μας προσέφεραν.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 9/2/2023

Σας ενημερώνουμε ότι μετά από απόφαση του δήμου Βύρωνα, αύριο Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2023, η σχολική μας μονάδα θα λειτουργήσει από τις 9:00 λόγω παγετού, με κανονική αποχώρηση για πρωινό, ολοήμερο και όμιλο. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

H ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΡΑΒΑΝΗ
ΠΕ70

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 6/2/2023

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Σύμφωνα με απόφαση της Περιφέρειας, το σχολείο μας αύριο, Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2023, θα παραμείνει κλειστό, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Τις επόμενες ώρες, θα παραλάβετε από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων στο email επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στο σχολείο, το πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης και τους αντίστοιχους συνδέσμους παρακολούθησης, ανάλογα με το μάθημα που θα πραγματοποιηθεί ανά διδακτική ώρα.
Θα υπάρξει ενημέρωση για ό,τι νεότερο.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

3 pixel

ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2023, οι μαθητές , οι μαθήτριες των Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων και οι εκπαιδευτικοί , υποδεχθήκαμε με πολλή χαρά στο σχολείο μας δυο ξεχωριστούς καλεσμένους: τον Ρόκυ, ένα Labrador Retriever και  την  Εστάγια, έναν βέλγικο ποιμενικό Tervuren,  που συνοδεύονταν από τους εκπαιδευτές τους, Θοδωρή Τριάντη, Μαρία Μαθά και  Λάμπρο Μουτσόπουλο, υπεύθυνους του  Ελληνικού Κέντρου Εκπαίδευσης Σκύλων και των Σκύλων Οδηγών Ελλάδος.

 Παρακολουθήσαμε ένα ενδιαφέρον διαδραστικό πρόγραμμα, με σκοπό την ενημέρωση για την θέση του σκύλου μέσα στην πόλη και την οικογένεια και τις βασικές αρχές της ζωοφιλίας.  Οι εκπαιδευτές, μας εξήγησαν πόσο σοβαρή και υπεύθυνη είναι η απόφαση να έχουμε ένα κατοικίδιο στη φροντίδα μας και  ποιες είναι οι υποχρεώσεις που αναλαμβάνουμε ώστε να είμαστε  συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες και να αποφεύγουμε τις κακές συνέπειες όπως κακοποίηση ή εγκατάλειψη των ζώων.

Ενημερωθήκαμε, επίσης , για τους «σκύλους οδηγούς τυφλών»: την εκπαίδευσή τους και τον σπουδαίο ρόλο που αναλαμβάνουν και πήραμε οδηγίες για  συμπεριφορά μας, σε περίπτωση που θα τους συναντήσουμε κάποια στιγμή στην πόλη να καθοδηγούν το αφεντικό τους.

 Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου, παρακολουθήσαμε   τους δύο «επισκέπτες» μας σε δράση: ο  Ρόκυ,    φόρεσε τη «στολή εργασίας», το ειδικό εξάρτημα που φοράει όταν οδηγεί τυφλό άτομο και μας έδειξε τον τρόπο που «εργάζεται». Η  Εστάγια, μας παρουσίασε   ένα μικρό δείγμα της συνεργασίας της με τον εκπαιδευτή της.

Όταν η συνάντησή μας έφτασε στο τέλος της, τους ευχαριστήσαμε αποχαιρετώντας τους με λίγα χάδια, πολλή χαρά και την ευχή να ξαναβρεθούμε.

Η ευχαριστήρια επιστολή μας

Τρεις Ιεράρχες

Ενημέρωση για την εορτή των τριών Ιεραρχών

Τη Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2023, εορτή των Τριών Ιεραρχών, θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός για όλα τα τμήματα, στον ναό του Αγίου Γεωργίου Καρέα όπου το σχολείο μας θα κάνει αρτοκλασία. Οι μαθητές /μαθήτριες θα έρθουν κανονικά στο σχολείο, από όπου με τη συνοδεία των δασκάλων τους, θα αναχωρήσουν για την εκκλησία.

  Μετά τη λήξη της Θείας Λειτουργίας και την επιστροφή στο σχολείο, θα μοιραστούν άρτοι σε όλους/όλες τους/τις μαθητές/μαθήτριες και θα συνεχιστεί το πρόγραμμα κανονικά πρωινό και ολοήμερο. 

Παρακαλούμε να έχουν όλα τα παιδιά μάσκα μαζί τους και σε περίπτωση που επιθυμείτε να κοινωνήσουν, πρέπει να έχουν χαρτί με τη συναίνεση γονέα/κηδεμόνα .

 

                   Ο Σύλλογος Διδασκόντων                Η Διευθύντρια

Karta

Ενημερωτικό

Αγαπητοί γονείς κηδεμόνες,

Φτάνοντας στο τέλος της ημερολογιακής χρονιάς, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τη  συνεργασία.

 Το σχολείο μας θα επαναλειτουργήσει τη Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2023 για το πρωινό και το ολοήμερο πρόγραμμα.

                                                            Η Διευθύντρια

                                                        Αικατερίνη Αραβανή

volley pixel

9η ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ και ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2022

Το φετινό αφιέρωμα στο σχολικό αθλητισμό βρήκε όλους τους μαθητές/τριες και εκπ/κους του σχολείου μας στο 2ο Αθλητικό Κέντρο Βύρωνα που παραχωρήθηκε κατόπιν αίτησης μας από τον Αθλητικό Οργανισμό του Δήμου Βύρωνα. Στην εκδήλωση που έγινε τη Δευτέρα 3 Οκτώβρη 2022 οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τα αθλήματα της Πετοσφαίρισης (Volley), της Καλαθοσφαίρισης (Basket), της Αντισφαίρισης (Tennis)και της Χειροσφαίρισης (Handball), με τη βοήθεια και υπό την καθοδήγηση προπονητών του Α.Ο. Καρέα και των εκπ/κων Φ.Α. του σχολείου μας.

Μια ημέρα αφιερωμένη στον αθλητισμό και τις αξίες που τον διέπουν, μια πρόταση για ενασχόληση στον ελεύθερο χρόνο, στην κατεύθυνση της υγείας και ευεξίας των μαθητών μας.

Boccia 03

ΑΠΟΤΕΛΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΠΟΤΣΙΑ (BOCCIA)

Την ημερίδα Boccia παρακολούθησαν 85 μαθητές/τριες του σχολείου μας  που είχαν την ευκαιρία να δουν το άθλημα στο φυσικό του χώρο σε συνθήκες αγώνα. Παράλληλα είδαν και συνομίλησαν με παραολυμπιονίκες και δεσμεύτηκαν για περαιτέρω συνεργασία, καθώς τους προσκάλεσαν στο σχολείο μας και αποδέχθηκαν την πρόταση.

Στο αγωνιστικό μέρος το σχολείο εκπροσωπήθηκε από 2 ομάδες:

Την ΟΜΑΔΑ Α αποτελούσαν οι: Αλέξης Κολοβός, Γεωργία Τασιούλα, Μελίνα  Μακρυγιάννη.

Την ΟΜΑΔΑ Β αποτελούσαν οι: Ανδρεανή Δαλιανούδη,  Γιώργος Σίσκας , Ορέστης Χατζηγεωργίου.

Η ΟΜΑΔΑ Α κατέκτησε την 1η θέση και οδήγησε το σχολείο μας στην κορυφή του βάθρου!

Φωτογραφία από την απονομή στο χώρο της διοργάνωσης

Φωτογραφίες από την ανακοίνωση στο χώρο του σχολείου μας

1668795401482 small

Κατασκευές ανακυκλώσιμων αντικειμένων

Στα πλαίσια του μαθήματος της γλώσσας της Δ δημοτικού και στη ενότητα “Εμένα με νοιάζει” οι μαθητές του Δ1 κατασκεύασαν ανακυκλώσιμα αντικείμενα!!!

Ένα μεγάλο μπράβο στη φαντασία τους!!!

Σχολικό για επίσκεψη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ/ΔΡΑΣΕΩΝ

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που ακολουθεί, θα πραγματοποιηθούν οι εκπαιδευτικές επισκέψεις/δράσεις του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2022-2023.

Απαραίτητη προϋπόθεση για  τη συμμετοχή, είναι η συμπλήρωση από τον/την γονέα/κηδεμόνα, της Υπεύθυνης Δήλωσης Συμμετοχής την οποία θα παραλαμβάνετε από  το σχολείο μέσω των μαθητών /μαθητριών και η επιστροφή της υπογεγραμμένη έγκαιρα.