Την Παρασκευή 14-11-2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν σε τηλεσυνάντηση του φορέα “Μπορούμε” στα πλαίσια της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας σε συνεργασία με τη UNICEF και το Υπουργείο Υγείας. Τα παιδιά παρακολούθησαν ψηφιακή παρουσίαση “Το ταξίδι της τροφής”. Ακολούθησε συζήτηση στην τάξη για την υγιεινή διατροφή, τη μείωση σπατάλης τροφίμων και την προσφορά αδιάθετων τροφίμων για τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.




























