Λύκειο Ελληνίδων

Τα τμήματα Δ1 και Δ2 του σχολείου μας επισκέφθηκαν το λύκειο Ελληνίδων Bόλου και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικό με τις Απόκριες.

Το Δ1 την Τετάρτη 27-2 και το Δ2 την Παρασκευή 1-3-2019.

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες 2018-19 | Σχολιάστε

Αποκριάτικο πάρτυ

Το αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας θα γίνει το Σάββατο 2 Μαρτίου, στις 5 μ.μ., στον κλειστό χώρο του 4ου Γυμνασίου Βόλου, Κοδριγκτώνος & Νεαπόλεως, Νεάπολη.

Καλή διασκέδαση!!!

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες 2018-19 | Σχολιάστε

Εκδρομή

Σήμερα Τετάρτη 20-2-2019 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκδρομή στο πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου Βόλου.

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες 2018-19 | Σχολιάστε

Μουσείο Πόλης

Το Δ1 τμήμα του σχολείου μας σήμερα πέμπτη 14-2-1019 πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο Μουσείο Πόλης του Βόλου.

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες 2018-19 | Σχολιάστε

Ταε κβο ντο

Οι Α΄και Β΄τάξεις του σχολείου μας επισκέφθηκαν σήμερα Πέμπτη, 14-2-2019, αθλητικές εγκαταστάσεις και συμμετείχαν σε παρουσίαση προγράμματος Ταε κβο ντο.

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες 2018-19 | Σχολιάστε

Σεμινάριο υγιεινής διατροφής

Η Γ΄τάξη και το Δ2 τμήμα του σχολείου μας παρακολούθησαν σήμερα σεμινάριο ΚΑΡΠΑ με θέμα την υγιεινή διατροφή, από κλιμάκιο νοσηλευτών στο χώρο του σχολείου. 7-2-2019

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες 2018-19 | Σχολιάστε