Η σχολική μας βιβλιοθήκη εμπλουτίστηκε με νέους τίτλους βιβλίων! Το σχολείο μας υπέβαλε αίτηση στον εκδοτικό οίκο Μεταίχμιο, έπειτα από σχετική ενημέρωση περί δωρεάς βιβλίων, και το αίτημά μας ικανοποιήθηκε. Πλέον οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας έχουν ακόμα περισσότερες επιλογές για ανάγνωση διάφορων ειδών λογοτεχνίας με τίτλους βιβλίων στα Αγγλικά και στα Ελληνικά. Με αυτή τη θετική εξέλιξη ενισχύεται περαιτέρω η δωρεάν πρόσβαση των παιδιών στη λογοτεχνία μέσω του θεσμού της σχολικής βιβλιοθήκης και προωθείται η φιλαναγνωσία.
Ευχαριστούμε θερμά τις εκδόσεις Μεταίχμιο που με τη δωρεά τους συνέβαλαν στον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης!














