Την Τρίτη 21 Νοεμβρίου επισκέφτηκε τα αστεράκια της Α΄ τάξης του σχολείου μας η οδοντίατρος του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής “ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ”, κ.Νατάσα Τεγοπούλου. Η δράση μας υλοποιήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Α΄ κύκλου “Ζω καλύτερα -Ευ Ζην” των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα “Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω”, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ.Γλυκερία Παναγιωτίδου. […]