Ημέρα: 22 Νοεμβρίου 2023

Επίσκεψη οδοντιάτρου του ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟΥ Γενικού Νοσοκομείου – “Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω”Επίσκεψη οδοντιάτρου του ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟΥ Γενικού Νοσοκομείου – “Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω”

Την Τρίτη 21 Νοεμβρίου επισκέφτηκε τα αστεράκια της Α΄ τάξης του σχολείου μας η οδοντίατρος του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής “ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ”,   κ.Νατάσα Τεγοπούλου. Η δράση μας υλοποιήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Α΄ κύκλου “Ζω καλύτερα -Ευ Ζην” των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα “Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω”, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ.Γλυκερία Παναγιωτίδου. […]