Καράβια καράβια!
Με αφορμή την ενότητα στο βιβλίο της Γλώσσας, οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κατασκεύασαν τα καράβια τους με απλά υλικά. Καλά ταξίδια παιδιά, στη γνώση, τη χαρά και τη δημιουργία.
Με αφορμή την ενότητα στο βιβλίο της Γλώσσας, οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κατασκεύασαν τα καράβια τους με απλά υλικά. Καλά ταξίδια παιδιά, στη γνώση, τη χαρά και τη δημιουργία.
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης , με τη βοήθεια της δασκάλας της Μουσικής, τραγούδησαν τη Χελιδόνα για τον ερχομό της άνοιξης. Και του χρόνου παιδιά!
Τη Δευτέρα 27/4 μαθητές και μαθήτριες της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν στη δράση καλαθοσφαίρισης 3×3 schools. Μπράβο σε όλα τα παιδιά για την επίδοση, το ήθος και το αθλητικό πνεύμα.
Το 9ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης σας εύχεται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Με υγεία για όλους.
Καλά τσουγκρίσματα παιδιά. Και του χρόνου!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’1 τάξης ετοίμασαν με τον δάσκαλό τους τα παραδοσιακά Λαζαράκια. Και του χρόνου παιδιά, με υγεία! Ευχαριστούμε πολύ και τους γονείς που βοήθησαν στο ψήσιμο τους.