Παρακολούθηση παράστασης “Τα χέρια αγαπάνε,τα χέρια δεν χτυπάνε”
Σήμερα, Τρίτη 12/5, οι μαθητές/τριες της Α’ και Β’ τάξης παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας την θεατρική παράσταση: “Τα χέρια αγαπάνε,τα χέρια δεν χτυπάνε”,βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο με χέρια που δίνουν απλόχερα την αγάπη, την καλοσύνη και την τρυφερότητα, απομακρύνοντας κάθε μορφή βίας.