image41

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

Οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις επισκέφτηκαν την Τετάρτη 5/2 το Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Πέρα από τη Μικρασιατική Καταστροφή..άνθρωποι, μνήμες,πολιτισμός”.

image041

Το αποκριάτικο πάρτι μας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε, παρά το τσουχτερό κρύο, το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου μας που διοργάνωσε ο Συλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Οι μικροί και μεγάλοι καρναβαλιστές διασκέδασαν με δυνατή μουσική,κέφι, μπόλικες λιχουδιές και άφθονο χορό μέχρι αργά το απόγευμα.

image22

Κοπή Βασιλόπιτας

Σήμερα έγινε η κοπή της βασιλόπιτας σε όλα τα τμήματα του σχολείου καθώς και στο γραφείο των εκπαιδευτικών. Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων κι ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική χρονιά!

image14

Ευχαριστήρια επιστολή του Αϊ-Βασίλη

Οι μαθητές του Γ1 στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων δράσεων του ΕΛ.ΤΑ. έστειλαν την επιστολή τους για να σωθεί ο Άγιος Βασίλης από την οθόνη του κινητού και του υπολογιστή. Σήμερα λοιπόν τα παιδιά έλαβαν την ευχαριστήρια επιστολή. Η χαρά, η αγάπη και η φιλία είναι ανεκτίμητες αξίες.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων