Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
Οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις επισκέφτηκαν την Τετάρτη 5/2 το Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Πέρα από τη Μικρασιατική Καταστροφή..άνθρωποι, μνήμες,πολιτισμός”.
Οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις επισκέφτηκαν την Τετάρτη 5/2 το Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Πέρα από τη Μικρασιατική Καταστροφή..άνθρωποι, μνήμες,πολιτισμός”.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε, παρά το τσουχτερό κρύο, το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου μας που διοργάνωσε ο Συλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Οι μικροί και μεγάλοι καρναβαλιστές διασκέδασαν με δυνατή μουσική,κέφι, μπόλικες λιχουδιές και άφθονο χορό μέχρι αργά το απόγευμα.
Σήμερα έγινε η κοπή της βασιλόπιτας σε όλα τα τμήματα του σχολείου καθώς και στο γραφείο των εκπαιδευτικών. Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων κι ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική χρονιά!
Οι μαθητές του Γ1 στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων δράσεων του ΕΛ.ΤΑ. έστειλαν την επιστολή τους για να σωθεί ο Άγιος Βασίλης από την οθόνη του κινητού και του υπολογιστή. Σήμερα λοιπόν τα παιδιά έλαβαν την ευχαριστήρια επιστολή. Η χαρά, η αγάπη και η φιλία είναι ανεκτίμητες αξίες.
Την Τετάρτη 22/01/2025, οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις επισκέφτηκαν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου, οι τάξεις Α’,Β’,Γ και Δ’ επισκέφτηκαν το Σύγχρονο Θέατρο στον Κεραμεικό, όπου παρακολούθησαν την παράσταση “Τζέλα,Λέλα και Κλεομένης”.