image013

Τσικνοπέμπτη 2025

Σήμερα στο σχολείο μας γιορτάστηκε η Τσικνοπέμπτη, με το καθιερωμένο πλέον ψήσιμο,στον προαύλιο χώρο του σχολικού μας συγκροτήματος. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων με τους εθελοντές ψήστες του και τον κ. Μακροζαχόπουλο,γονέα μαθητή μας, που προσέφερε δωρεάν όλα τα σουβλάκια που μοιράστηκαν σε μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς. Και του χρόνου!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων