Πρόγραμμα ανακύκλωσης “the green city”
Την Τετάρτη 30/4 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν το πρόγραμμα ανακύκλωσης “the green city” από την Περιφέρεια Αττικής.
Την Τετάρτη 30/4 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν το πρόγραμμα ανακύκλωσης “the green city” από την Περιφέρεια Αττικής.
Οι τάξεις Α’ και Β’ επισκέφτηκαν το Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο όπου παρακολούθησαν την προβολή του προγράμματος “Ο Κρούμκα στους Πλανήτες”.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρέλασαν με επιτυχία για άλλη μια χρονιά γεμίζοντάς μας περηφάνια.
Το πρωί της Τρίτης, 24 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνων από τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης για τους ήρωες που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία μας.
Την Τρίτη 24 Μαρτίου οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης παρουσίασαν με επιτυχία την γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά, τον δάσκαλο της τάξης για την επιμέλεια της γιορτής και τους δασκάλους των εικαστικών και της μουσικής που βοήθησαν στην υλοποίηση της.