image22

H εφημερίδα της Β’ Τάξης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης μόλις κυκλοφόρησαν την πολυεφημερίδα τους  “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”. Η διανομή της πραγματοποιείται στον πάνω προαύλιο χώρο του σχολείου κατά τις ώρες του διαλείμματος σε συμβολική τιμή.

image01

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα “Τα Δημοτικά Σχολεία Πρωταθλητές στην Ανακύκλωση”

Οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις παρακολούθησαν το πρόγραμμα του υπουργείου περιβάλλοντος: “Τα Δημοτικά Σχολεία Πρωταθλητές στην Ανακύκλωση”. Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε από τον Ολυμπιονίκη κ. Βασίλη Κουρνέτα

image6

Παρακολούθηση βιωματικού προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

Την Πέμπτη 22/05, τα δύο τμήματα της Γ’ Τάξης και το τμήμα της Δ,’ παρακολούθησαν το βιωματικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης “Κι αν ήμουν έντομο” της  Φιλοδασικής Ένωσης Αθηνών, στο αισθητικό δάσος του Υμηττού.

image046

Περιβαλλοντική Δράση του τμήματος Γ1

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και με αφορμή τη θεματική της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, οι μαθητές του Γ1 καθάρισαν το δασάκι απέναντι από το σχολείο μας υπό την επίβλεψη εκπαιδευτικών και γονέων.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων