H εφημερίδα της Β’ Τάξης
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης μόλις κυκλοφόρησαν την πολυεφημερίδα τους “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”. Η διανομή της πραγματοποιείται στον πάνω προαύλιο χώρο του σχολείου κατά τις ώρες του διαλείμματος σε συμβολική τιμή.