Τα νήπια μέσα από βιβλία ,εποπτικό υλικό ,ηχητικά ντοκουμέντα δρώμενα ήρθαν σε επαφή με το θέμα και ανέπτυξαν τις δράσεις τους.
Κατασκεύασαν ομαδικά το λόγκο του έργου με ομαδική ζωγραφική χρησιμοποιώντας την τεχνική του πινέλου.
Με την τεχνική του κολλάζ έφτιαξαν το δικό τους Πολυτεχνείο.
Στη συνέχεια αφού άκουσαν το παραμύθι η κυρά δημοκρατία αποφάσισαν ομαδικά να φτιάξουν το σπίτι της κυρά Δημοκρατίας και της Ρίας της Δικτατορίας. Με αυτό τον τρόπο βίωσαν και το γράμμα Δ.
Την επόμενη μέρα διαβάσαμε το παραμύθι η Ντενεκεδούπολη.Μετά ακολούθησε ψηφοφορία για το καλύτερο ντενεκεδάκι.Στη τάξη μας βγήκε η ΜΗΛΙΤΣΑ.
Στη συνέχεια βάψαμε με μπλε σκούρο ρολά από χαρτί υγείας όπου εκεί σε εγκοπές στερεώσαμε τα Περιστέρια μας. Ειναι τα περιστέρια της ειρήνης .







