Εγγραφές μαθητών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Για το σχολικό έτος 2024-2025 οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εγγράφονται μαθητές γεννημένοι  το 2020.

Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής.

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

· Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

· Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

· Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν σε χρονικό διάστημα που θα οριστεί από την Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου κατόπιν ραντεβού:

  • η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  • Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2341023947 και ώρες 12:00-13:00.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης/δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Η φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
    Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα

Εδώ μπορείτε να δείτε σε ποιο νηπιαγωγείο ανήκετε με βάση τη διεύθυνση σας.

https://dipe-new.kil.sch.gr/archives/5335

.jpg

Αυτοεκτίμηση, φιλία, αγάπη

Όταν εκτιμώ τον εαυτό μου, εκτιμώ και τους φίλους μου, την οικογένειά μου και άλλα κοντινά μου πρόσωπα. Δίνω και παίρνω αγάπη.

Δραστηριότητες με την κυρία Νικολέτα, την Κοινωνική μας Λειτουργό.

423454313 956896726004265 6752239597913767228 n 423455107 961554625784679 6105606751163588015 n

423619259 1429972744267501 2388438830255878402 n 423455249 935080521333074 5725255814945892775 n

423454507 436295882068703 1976538241508873603 n 423147637 962305481984516 8803801835771017955 n

Πρόκληση STEM

Τα παιδιά πρέπει να χωριστούν σε δύο ομάδες και να δουλέψουν σε δύο διαφορετικές ρομποτικές πίστες. Στη συνέχεια τα παιδιά κάθε ομάδας πρέπει:

  • να συνεργαστούν για να κατασκευάσουν μια πύλη από οικοδομικό υλικό της επιλογής τους,
  • να χωράει κάτω από αυτήν το BeeBot τους.
  • να ορίσουν την αρχή και το τέλος της διαδρομής του ρομπότ.
  • να προγραμματίσουν το BeeBot ώστε υποχρεωτικά να περάσει κάτω από την πύλη.
  • όταν βρεθεί κάτω από την πύλη, να κάνει παύση όσα δευτερόλεπτα επιθυμούν τα παιδιά και να συνεχίσει ως το τέλος της διαδρομής.

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και ξεκινούν την κατασκευή.

414058556 295288580191490 5280563143049270412 n

 

Κάνουν διάφορες δοκιμές, φτιάχνουν, χαλούν, διορθώνουν. Οι πύλες των ομάδων είναι έτοιμες.

413914421 3250892831721167 2130956294714943128 n

 

Μια μια οι ομάδες κάνουν τις δοκιμές τους.

Ομάδα 1

415865945 249552901498420 3253705762101021587 n 

 

Ομάδα 2

415851046 7052850771460620 4396019162688362796 n

 

Και οι δυο ομάδες ταυτόχρονα!

Αγγλικά και χειμωνιάτικα ρούχα

Κάνει πολύ κρύο! Και πρέπει να ντύσουμε το παιδάκι με ζεστά ρούχα! Για να δούμε θα τα καταφέρουμε;

1

415956292 1130000515097902 4132961628443063043 n

Trousers

2

Socks

3

Winter Hat

4

Boots

5

Sweater & Coat

6

Mittens

7

Scarf

8 Τα καταφέραμε!!!

 

Παρακολουθούμε το παραμύθι “Froggy gets dressed”

423105964 365313486315778 8469442262396176234 n

Κάνουμε αντιστοιχίσεις

423036592 1705876956482548 2124452123997027095 n

Στηρίζουμε ένα παιδικό χωριό SOS

Στο πλαίσιο του εθελοντισμού και της προσφοράς στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, αποφασίσαμε με τους γονείς και τους μαθητές/τριές μας να συγκεντρώσουμε είδη πρώτης ανάγκης και να τα αποστείλουμε στο Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου. Η δράση αυτή αυτή πραγματοποιήθηκε το μήνα Δεκέμβριο, αφού προηγήθηκε ευαισθητοποίηση των νηπίων σε θέματα εθελοντισμού και σχετικές δραστηριότητες.

Πριν λίγες ημέρες λάβαμε μια συγκινητική ευχαριστήρια επιστολή για τη δράση μας:

Ευχαριστήριο Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου

 

Καλωσορίζουμε το νέο χρόνο

Ο χρόνος γυρίζει…!

415764847 392449753247992 8529321994930141864 n

Πώς λέγεται; 2024;

Παιχνίδια με τους αριθμούς από τους οποίους αποτελείται…

413215597 340685455448718 3494733554538304025 n    411068338 349829934649941 2607644578287944019 n

415959193 7091684357559496 6092887299945898949 n    415950365 338008419046224 1240479887714590165 n

και ρομποτικά παιχνίδια με το 2024!

414201492 1402135817055845 1407669937287877918 n

 

 

 

Πώς ονειρεύομαι το 2024; (δραστηριότητα με την κυρία Νικολέτα, την Κοινωνική μας Λειτουργό)

411045482 1624835818321843 4334302108236634172 n 411360537 881315396780067 1628694223048377887 n 411383845 1553572155468297 3475663853748094896 n 411389814 360551523362206 7177130163556378101 n 413204206 676709581337407 1720810384241734437 n 413236348 685877023691807 4987505335042962603 n 413428917 355104467274524 1553407009230836493 n 414510612 337389152511150 2420881598980261132 n 416030475 344670265166040 2986523664707132842 n 417037537 886417692991865 9087779138270040612 n

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή”

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ

Υποθεματική: Ψυχική Υγεία

“Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή”

Μικρές ηλιαχτίδες ενδυνάμωσης για την ομαλή μετάβαση στο Νηπιαγωγείο.

Σκοπός του προγράμματος είναι η ομαλή προσαρμογή των μαθητών/τριων στο Νηπιαγωγείο κατά τη μετάβασή του σε αυτό, με κύριες προκλήσεις:

  • την απομάκρυνση τους από το στενό οικογενειακό περιβάλλον,
  • την διαχείριση της ανατροπής της καθημερινότητας και των ως τώρα συνηθειών τους,
  • την ομαλή προσαρμογή τους στο σχολικό πρόγραμμα και στο πλαίσιο διδασκαλίας,
  • τη γνωριμία με τα μέλη της τάξης και τη δασκάλα και το δέσιμο της ομάδας,
  • την αυτοεξυπηρέτηση και φροντίδα του εαυτού.

1ο Εργαστήριο: Το γράμμα του Ήλιου και η γνωριμία με την Ηλιαχτίδα
Παιχνίδια με το κουβάρι της Ηλιαχτίδας

IMG 20231003 102350

Πώς νιώθουν τα παιδιά που γνώρισαν την Ηλιαχτίδα;

IMG 20231005 111335 IMG 20231005 111855 IMG 20231005 112133

 

2ο Εργαστήριο: Από το σπίτι στο σχολείο με μια αχτινοκορδέλα

Αν ο δρόμος από το σπίτι στο σχολείο ήταν χρωματιστός, τι χρώμα θα είχε;

IMG 20231003 112421

IMG 20231005 105100

IMG 20231005 112619

 

3ο Εργαστήριο: Ξεκινώντας από το σπίτι στο σχολείο νιώθω…

Μια πρώτη γνωριμία με τα συναισθήματα:

Εγώ και η δική μου καλημέρα στο σχολείο.

Η δική μου καλημέρα

Από το σπίτι στο σχολείο παρέα με τη BeeBot:

Συμμετέχουμε στην Εβδομάδα Κώδικα EU CODE WEEK με ένα ρομποτικό παιχνίδι.  https://codeweek.eu/view/547764/apo-to-spiti-sto-skholio .
Τα παιδιά προγραμματίζουν τη BeeBot έτσι ώστε ξεκινώντας από το σπίτι να φτάσει στο σχολείο. Κάθε φορά επιλέγουν μια καρτέλα με το συναίσθημα που τα εκφράζει έχοντας εξοικειωθεί με τις καρτέλες των συναισθημάτων.

8ΝηπΚιλκίς

 

4ο Εργαστήριο: Οι συμφωνίες με τον Ήλιο (κανόνες τάξης)

IMG 20231016 120846

 

5ο Εργαστήριο: Είμαι ο/η… κι έφερα από το σπίτι κατιτί

Θέλοντας να συνδέσουμε το σχολείο με το σπίτι και την οικογένειά φέρνουμε ένα αγαπημένο μας αντικείμενο από το σπίτι και το παρουσιάζουμε στην τάξη. Μιλάμε γι’ αυτό με ελεύθερη αφήγηση ή/και με υποστηρικτικές ερωτήσεις της εκπαιδευτικού.

Αγαπημένα αντικείμενα

Αξιολόγηση εργαστηρίου

 

6ο Εργαστήριο: Φροντίζουμε τον εαυτό μας

Η φίλη μας ηΗλιαχτίδα είναι κακοδιάθετη, λίγο κουρασμένη και νυσταγμένη. Ψάχνουμε να βρούμε γιατί συμβαίνει αυτό και σκεφτόμαστε λύσεις για να προτείνουμε.

Μέσω αυτής της διερεύνησης και του προβληματισμού οδηγούμαστε στη διαπίστωση πως πρέπει να φροντίζουμε το σώμα μας και να ακολουθούμε υγιεινά πρότυπα ζωής. Δημιουργούμε μια σχετική αφίσα.

410632126 1019032982517916 3685964520290458571 n

και συμπληρώνουμε φύλλο εργασίας.

Αξιολόγηση εργαστηρίου 1

 

7ο Εργαστήριο: Ένα σχολείο που να …πετάει

Αν το σχολείο ήταν μια ιδέα…

407031104 1567322517350007 6585983167210414780 n Αντιγραφή

Καταγραφή 1

Πώς θα μπορούσε το σχολείο μας να γίνει καλύτερο;

407031104 1567322517350007 6585983167210414780 n Αντιγραφή 2

Οι προτάσεις καταγράφονται κι αρχίζει η οργάνωση για την υλοποίησή τους!

 

Χριστουγεννιάτικη χαρά

Με τον ερχομό των Χριστουγέννων, ασχοληθήκαμε με την ιστορία της Γέννησης του Χριστού, την προετοιμασία των ανθρώπων, τα έθιμα και τις παραδόσεις των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Διαβάσαμε παραμύθια, παίξαμε παιχνίδια χειραπτικά, ψηφιακά και ρομποτικά, φτιάξαμε κατασκευές, στολίσαμε δεντράκια, ακούσαμε τραγούδια, συμμετείχαμε σε δραματοποιήσεις!

407247222 207365715777204 7232633032284367180 n

407286094 376077734833161 2160311924877710085 n

385532801 2460901137418082 4819880953720387628 n

371510757 1920988384964734 7612304006160795496 n

403438954 1295379204488851 8534360527548167957 n

412878745 2443286079179589 6602807638521126759 n

385541225 4417463658478990 5449145617534068825 n

410654880 868543201893830 3663242813883016027 n

411052418 892885098810885 3964309483145152061 n

Χρόνια πολλά, καλές γιορτές !!