Χάρτης Μονάδων ΠΣΔ

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΟΥ 2024-2025: SΤΕΜission possible with magic chess

ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ETWINNING ΕΡΓΟΥ 2024-2025: SCHOOL OF HAPPINESS

EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING ΕΡΓΟΥ 2023-2024 MYSTERY BOX

EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING ΕΡΓΟΥ 2023-2024 “ARTMISSIONS#SKILLSLABS”

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING ΕΡΓΟΥ 2023-2024″ MYSTERY BOX”

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING ΕΡΓΟΥ “ARTMISSIONS#SKILLSLABS” 2023-2024

BRAVO SCHOOLS 2024

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING ΕΡΓΟΥ 2021-2022:ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΡΙΣΤΕΙΟ 2024-2025

ΑΡΙΣΤΕΙΟ 2023-2024

ΑΡΙΣΤΕΙΟ 2022-2023

ΑΡΙΣΤΕΙΟ 2021-2022

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΟΥ ETWINNING 2020-2021

ΑΡΙΣΤΕΙΟ 2020-2021

2024-2025

2023-2024

2021-2022

-
Πρόσφατα άρθρα
Ευρωπαϊκό πρόηραμμα eTwinning ΜΑΡΤΙΟΣ – Μάθηση μέσω παιχνιδιού!
Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, School of Happiness, Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
Σχέδιο Δράσης: Ταξιδεύουμε με τα βιβλία.
Σχέδιο Δράσης: Ταξιδεύουμε με τα βιβλία.
Η βιβλιοθήκη στο νηπιαγωγείο διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των πρώιμων δεξιοτήτων των παιδιών, όπως η γλωσσική ικανότητα, η κατανόηση της ανάγνωσης και η ανάπτυξη της φαντασίας.
Η διαμόρφωση μιας αναγνωστικής κουλτούρας από τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης, και συγκεκριμένα στο νηπιαγωγείο, είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη των βασικών γλωσσικών και αναγνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών.
Η φιλαναγνωσία, ως μια θετική στάση προς τα βιβλία και την ανάγνωση, είναι θεμέλιο για την καλλιέργεια της αγάπης για τη γνώση, της γλωσσικής ικανότητας και της δημιουργικότητας.
Στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά βρίσκονται στο κατώφλι της ανάπτυξης των γλωσσικών τους ικανοτήτων, και η εξοικείωσή τους με το βιβλίο και την ανάγνωση μπορεί να έχει μακροχρόνια θετικά αποτελέσματα στην μαθησιακή τους πορεία.
Ο κεντρικός στόχος του σχεδίου αυτού λοιπόν ήταν η διαμόρφωση μιας αναγνωστικής κουλτούρας και η ανάγκη μιας βαθύτερης καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας καθώς και η ψηφιακή αρχειοθέτηση και ταξινόμηση των ήδη υπαρχόντων βιβλίων.
Υλοποίηση του σχεδίου δράσης
- Λειτουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης
Καρτέλα με τα βιβλία που δανείζονται τα παιδιά
Τα παιδιά διαλέγουν ένα παραμύθι
Τα παιδιά αντιγράφουν τον τίτλο του παραμυθιού
Τα παιδιά διαλέγουν τις προσωποποιημένες τσάντες τους.
Συμβόλαιο Δανεισμού Κάρτες Δανειστικής Βιβλιοθήκης

Προτάσεις για την ανάγνωση ενός παραμυθιού
Στόχοι, Τρόπος Λειτουργίας τη ή μιας ιστορίας Δανειστικής βιβλιοθήκης
- Αναδιήγηση βιβλίου από το παιδί που το δανείστηκε
- Επίδειξη/σχολιασμός των εργασιών των παιδιών στην ομάδα
Τακτοποίηση εργασίας στο φάκελο εργασιών
- Εργαστήρι Χριστουγεννιάτικου Παραμυθιού με μαμάδες από το σχολείο μας
- Συνέντευξη και δράσεις με τη συγγραφέα και food blogger “Faganoula”
- Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη και κανόνες ασφαλούς δικτύου
- Δραστηριότητες από τα βιβλία της συγγραφέα Βίκυς Ξανθοπούλου
Όλο το σχέδιο δράσης στο παρακάτω pdf
Κατηγορίες: ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Γράψτε σχόλιο
eTwinning “School of happiness” ART
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “School of Happiness ” συνεχίστηκε τον Απρίλιο, με την ενότητα ΤΕΧΝΗΣ με θέμα «Ήρθε η Άνοιξη», μια δράση γεμάτη χρώματα, φαντασία και τέχνη! Οι εκπαιδευτικοί του 3ου τμήματος οργάνωσαν ένα όμορφο ανοιξιάτικο πρόγραμμα τέχνης!
Μέσα από μια διασκεδαστική διαδικασία κλήρωσης, τα τμήματά μας ανέλαβαν να γνωρίσουν διάσημους ζωγράφους όπως ο Claude Monet . Κάθε σχολέιο απέδωσε έναν πίνακα με λουλούδια με όποια τεχική επιθυμούσε! Τα παιδιά πήραν στα χέρια τους μαρκαδόρους, τέμπερες, νερομπογιές, ακόμα και ανακυκλώσιμα υλικά για να δημιουργήσουν το δικό τους ανοιξιάτικο έργο τέχνης! Συνεργάστηκαν υπέροχα, αντάλλαξαν ιδέες, έβαλαν φαντασία και δημιούργησαν ομαδικά ένα έργο που θα ανέβει μαζί με τα έργα όλων των τμημάτων σε ένα συνεργατικό βίντεο μέσω της πλατφόρμας Canva.
Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, School of Happiness, Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
Καλό Πάσχα
Οι εκπαιδευτικοί του 8ου Νηπιαγωγείου Ευόσμου
σας εύχονται ολόψυχα
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Ευχόμαστε το φως της Ανάστασης να γεμίσει τις καρδιές όλων με ελπίδα, αγάπη και υγεία.
Ας κρατήσουμε ζωντανά τα μηνύματα της πίστης, της προσφοράς και της αγάπης στη ζωή μας!
Με εκτίμηση,
Η παιδαγωγική ομάδα του 8ου Νηπιαγωγείου Ευόσμου
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
Ενεργός πολίτης : Καλαντα του Λαζάρου για έναν πολύ καλό σκοπό

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, το 8ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου πραγματοποίησε φέτος μια ξεχωριστή φιλανθρωπική δράση, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», που στόχο έχει να καλλιεργήσει στα παιδιά την ενσυναίσθηση, την προσφορά και την ενεργή συμμετοχή στην κοινωνία.
Την Τετάρτη 9 Απριλίου, νήπια, εκπαιδευτικοί και γονείς ενώσαμε τις φωνές μας, ψάλλοντας τα κάλαντα του Λαζάρου στην οδό Τρίτση, σκορπίζοντας χαμόγελα, ελπίδα και παραδοσιακές μελωδίες σε κατοίκους και περαστικούς.
Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν συγκινητική! Με χαρά και προθυμία, στήριξαν τη δράση μας και έτσι καταφέραμε να συγκεντρώσουμε το ποσό των 285 ευρώ.
Τα παιδιά χάρηκαν ιδιαίτερα, όχι μόνο επειδή συμμετείχαν σε κάτι όμορφο και συλλογικό, αλλά και γιατί γνώρισαν ένα παλιό ελληνικό έθιμο, το οποίο έζησαν βιωματικά, με τραγούδι και χαρά.
Με το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε, αγοράστηκαν τρόφιμα, τα οποία παραδόθηκαν την επόμενη ημέρα από τους εκπαιδευτικούς στο συσσίτιο του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Ευόσμου. Με τον τρόπο αυτό, τα παιδιά έμαθαν πως κάθε μικρή πράξη αγάπης μπορεί να γίνει φως για κάποιον συνάνθρωπο που το έχει ανάγκη.
Η δράση αυτή, πέρα από τον φιλανθρωπικό της χαρακτήρα, αποτέλεσε και μια πολύτιμη ευκαιρία να ενισχύσουμε τη σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινότητα και τις ρίζες της παράδοσής μας.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που στήριξαν την προσπάθεια αυτή! Συνεχίζουμε με αισιοδοξία και αγάπη!
Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ, Χωρίς κατηγορία
Ετικέτες: δράσεις, ενεργός πολίτης, Φιλανθρωπικές δράσεις
Γράψτε σχόλιο
ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το με Αρ. Πρωτοκόλλου: Φ.6/35278/Δ1 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται εκ νέου μέχρι και την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025.
Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Γράψτε σχόλιο
e-Twinning έργο “school of Happiness”-Mάρτιος “Game based learning and gamificasion”
“Μαθαίνουμε παίζοντας παιχνίδια!”
Σκοπός:
· Να αναπτύξουν τις γνωστικές τους ικανότητες (παρατηρητικότητα, λογική σκέψη, επίλυση προβλημάτων).
· Να ενισχυθεί η ομαδική συνεργασία και το πνεύμα συναγωνισμού.
· Να διασκεδάσουν και να μάθουν μέσα από το παιχνίδι.
Το παιχνίδι είναι η γνωστή τρίλιζα, αυτή τη φορά όμως δημιουργούμε ζευγάρια σχολείων και παίζουμε σε ένα συνεργατικό powerpoint ταυτόχρονα!
Το κυνήγι θησαυρού!
Η νηπιαγωγός ανακοινώνει στα παιδιά ότι σήμερα θα συνδεθούν διαδικτυακά με τους φίλους τους από τα άλλα 3 σχολεία και θα παίξουν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού.
· Τους εξηγεί ότι ο σκοπός μας είναι να λύσουμε τους γρίφους και να μαζέψουμε τα 4 κομμάτια για να δούμε ποιος θα είναι ο θησαυρός του παιχνιδιού. Κάθε σχολείο θα πρέπει να βρει 1 από τα τέσσερα συνολικά κομμάτια
Τα παιδιά πρέπει να σχηματίσουν τη μασκότ μας , τη Ζωή την καμηλοπάρδαλη!
Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, School of Happiness, Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
Τα χελιδονίσματα
Ακούστε το τραγούδι: https://youtu.be/VyUtdYLmObo?feature=shared
Δείτε ένα ιστορικό βίντεο από το 1967 και τα χελιδονίσματα στο Σιτοχώρι Σερρών!
Διαβάστε πληροφορίες για το έθιμο:
Η δράση εντάσσεται στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών
“Δράσεις ενεργού πολίτη”!
Πρόγραμμα ενεργός Πολίτης
Οι δράσεις ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών έχουν ως στόχο να καλλιεργήσουν σύγχρονες οριζόντιου χαρακτήρα δεξιότητες οι οποίες σχετίζονται με την ιδιότητα του/της Ενεργού Πολίτη (active citizen), σε ευθυγράμμιση και συνέργεια τόσο με το Πρόγραμμα Σπουδών Δράσεων για τον Ενεργό Πολίτη όσο και με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών.
Οι δράσεις ενίσχυσης δεξιοτήτων ενεργού πολιτειότητας χαρακτηρίζονται από το τρίπτυχο:
• Ευαισθητοποίηση και προβληματισμός για προβλήματα της κοινότητας (σχολικής, τοπικής, ευρύτερης).
• Σχεδιασμός οργανωμένων παρεμβάσεων για αυτά τα προβλήματα.
• Ανάληψη οργανωμένης δράσης για την επίλυση ή την άμβλυνση των σχετικών προβλημάτων.
Η ιδιαιτερότητα των δράσεων αυτών, βάση των οποίων είναι το Πρόγραμμα Σπουδών Δράσεων για τον Ενεργό Πολίτη, είναι ότι δεν αποτελούν «ένα ακόμα μάθημα» αλλά μια οριζόντια μαθησιακή παρέμβαση, που διαχέεται σε όλη τη διάρκεια του σχολικού χρόνου (διδακτικού, εκδρομών, σχολικών εκδηλώσεων, κ.λπ.), καθώς και σε διάφορα πλαίσια (σχολείο, κοινότητα-γειτονιά, χώρα-κόσμος, διαδίκτυο).
Ειδικότερα, οι εν λόγω δράσεις μέσω των στοχευμένων δραστηριοτήτων τους με βάση την προσέγγιση της βιωματικής μάθησης αποσκοπούν στο να καλλιεργήσουν:
• Αυτογνωσία: Αναγνώριση δυνατοτήτων, ικανοτήτων και διαστάσεων του εαυτού, εντοπισμός νέων περιοχών ενδιαφερόντων και αξιοποίηση ικανοτήτων σε πολλαπλούς τομείς.
• Ανοικτότητα σε νέες προκλήσεις και στην απόκτηση νέων δεξιοτήτων.
• Κριτική αμφισβήτηση απόψεων και στερεοτύπων (ανάπτυξη κριτικής σκέψης).
• Ενίσχυση της επικοινωνίας-συνεργασίας, της κριτικής σκέψης, της επίλυσης προβλημάτων, της λήψης αποφάσεων και της ανάληψης πρωτοβουλίας, με σκοπό να προαχθεί η αλληλεγγύη, η παροχή βοήθειας, ο σεβασμός και η προσφορά.
• Στοχο-προσήλωση και δέσμευση στην επίτευξη στόχων.
• Συνεργασία με άλλους/ες ως πρόσωπα και ως μέλη ομάδων (κοινωνικές δεξιότητες, αποδοχή, προσαρμοστικότητα, κριτική αμφισβήτηση προκαταλήψεων, ενίσχυση διομαδικών σχέσεων, δεξιότητες συμβιβασμού, αλλά και διεκδίκησης, συνδιαμόρφωση κανόνων, ενίσχυση του θετικού σχολικού κλίματος).
• Αναγνώριση της υποχρέωσης για τη συμμετοχή στη δημοκρατική λήψη αποφάσεων και της ανάληψης δράσεων σε όλα τα επίπεδα.
• Ανάδειξη ηθικών διαστάσεων των διαφόρων επιλογών και δράσεων, καθώς και κοινών αξιακών προσανατολισμών σε επίπεδο ομάδας.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning -School of Happiness- Φεβρουάριος
Ο μήνας Φεβρουάριος είναι αφιερωμένος στο STORYTELLING, δραστηριότητες που πηγάζουν μέσα από ιστορίες! Το νηπιαγωγείο μας οργανώνει τις δραστηριότητες αυτές, και συγκεκριμένα το 2ο τμήμα και οι εκπαιδευτικοί Πουρουτζίδου Όλγα και Τσαγαλά Αλεξάνδρα οργάνωσαν τα ακόλουθα σχέδια μαθήματος:
Τα σχολείο σε τηλεδιάσκεψη παρακολουθούν μία είδηση η οποία πρωταγωνίστησε στις τηλεοράσεις και όλα τα ειδησεογραφικά site.
“Ασυνήθιστη σεισμική δραστηριότητα στο ηφαιστειογενές νησί της Σαντορίνης τον τελευταίο καιρό! Οι κάτοικοι ανησυχούν για νέα έκρηξη του διάσημου ηφαιστείου!”
Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις! Τι προκαλεί τον σεισμό; Γιατί η Γη χορεύει; Οι νηπιαγωγοί εξηγούν στα παιδιά πως τα παλιά χρόνια οι άνθρωποι για να εξηγήσουν τα φυσικά φαινόμενα έφτιαχναν με τη φαντασία τους μύθους! Ένας από αυτούς τους μύθους είναι και ο μύθος του Φαέθων. Τα παιδιά παρακολουθούν το σχετικό βίντεο! Σχολιάζουν όσα βλέπουν!
Έπειτα γίνεται μια ηλεκτρονική κλήρωση κατά την οποία 8 διάσημοι μύθοι κληρώνονται για τα 8 group εργασίας με στόχο τη δημιουργία ενός συνεργατικού βιβλίου με μύθους για τα ηφαίστεια από όλο τον κόσμο!
Κάθε ομάδα κάνει την έρευνα της και έπειτα ζωγραφίζει και συνθέτει ένα κείμενο ομαδικά για τον μύθο που ανέλαβε!
Κατηγορίες: School of Happiness
Γράψτε σχόλιο
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ
24-03-25 Από σήμερα, 24/3 έως και τις 7/4, οι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία
Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).
Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://depps.eservices.minedu.gov.gr/
ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.
Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.
Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS):
α. για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α και τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και για τα αποτελέσματα των Π.Σ., των ΔΗΜ.Ω.Σ., των Π.Ε.Σ. (2 μηνύματα),
β. για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).
Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να είναι υποψήφιος/α σε έως 2 Π.Σ. (Γυμνάσια-Λύκεια), ή/και 1 ΔΗΜ.Ω.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο), ή/και 1 Π.Ε.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο) και έως 1 ΠΕΙ.Σ. (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) ταυτόχρονα. Αν έχουν επιλεγεί περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες (Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ.) δηλώνεται η σειρά προτίμησης στο Π.Σ.Α.Ε. για τη φοίτηση σε αυτές. Από τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που έχουν δηλωθεί επιλέγεται επίσης ένα (1) από τα Π.Σ. ή το ΔΗΜ.Ω.Σ. ή το Π.Ε.Σ., στο οποίο ο/η υποψήφιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί να είναι επιλαχών/ούσα, σε περίπτωση μη επιτυχίας σε καμία από τις επιλογές του. Σε περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα σε ένα από τα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ταυτόχρονα σε ΠΕΙ.Σ. θα πρέπει να δηλωθεί εκ των υστέρων η επιλογή μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων επιτυχίας με υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα.
Υπενθυμίζεται ότι:
- η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
- η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτωνγια εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία είναι το Σάββατο 3 Μαΐου 2025. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
- η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι επίσης το Σάββατο 3 Μαΐου 2025,καθώς η διαδικασία εισαγωγής στα ανωτέρω Σχολεία θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, μαθηματικών εννοιών και Θρησκευτικών που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στις ιστοσελίδες: https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea
και
- Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η Κυριακή 4 Μαΐου 2025.Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/
Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο






















































