Πολυτεχνείο

Στο Νηπιαγωγείο μας και φέτος μιλήσαμε για την επέτειο του Πολυτεχνείου και την εξέγερση των φοιτητών. Η προσέγγιση έγινε μέσα από σχετικά βιβλία, παραμύθια, φωτογραφίες και τραγούδια.

2 3

Την ημέρα της γιορτής γράψαμε το σύνθημα του Πολυτεχνείου  “ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” στην κατασκευούλα μας.

3 1

 

Παρακολούθηση παράστασης «Ο Σίμος και ο σεισμός»

Την Παρασκευή 8/11/24  παρακολουθήσαμε τη διαδραστική παράσταση ” Ο Σίμος και ο σεισμός”, μια παράσταση που μας διδάσκει τη μυθολογική κι την επιστημονική εξήγηση του σεισμού.  Ένας καθηγητής φυσικών επιστημών μαζί με το μικρό του φίλο το Σίμο, παρουσιάζουν 3 ιστορίες της παγκόσμιας μυθολογίας για το σεισμό  εξηγώντας αυτό το φυσικό φαινόμενο.

Η παράσταση συνδύαζε κουκλοθέατρο, πρόζα και θέατρο σκιών. Μετά την παράσταση ακολούθησε  βιωματικό παιχνίδι με κάρτες  για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας από το σεισμό. Στο τέλος, τα παιδιά τραγούδησαν με ενθουσιασμό το γραμμένο ειδικά για τη σχολική άσκηση σεισμού τραγούδι του προγράμματος-που είχαμε λάβει τις προηγούμενες ημέρες – και κατάφεραν να το μάθουν.

1.1  1.2

1.3 1.4

1.5 1.6

Φθινόπωρο

Μερικές από τις φθινοπωρινές δημιουργίες που κοσμούν κατά διαστήματα τον πίνακα της τάξης.

                       5

51       52

Κατασκευές εμπνευσμένες από παραμύθια.

Αφού διαβάσαμε την  «Πελώρια κολοκύθα», μετρήσαμε τα ζωάκια και τα ζωγραφίσαμε. Στην συνέχεια κατασκευάσαμε τη δική μας.

7    20241112 105416

Ο σκαντζόχοιρος στο «Άουτς» μας ενέπνευσε να δημιουργήσουμε τους δικούς μας από πλαστελίνη. Μια δραστηριότητα με στόχο την λεπτή μας κινητικότητα. Στη συνέχεια προγραμματίσαμε το ρομποτάκι μας να ακολουθήσει την πορεία του μικρού σκαντζόχοιρου στη χειμερία νάρκη.

82  8

8.3       81

Φθινοπωρινά παιχνίδια στην αυλή συνδυάζοντας τη γυμναστική με τα χρώματα και τα φθινοπωρινά φρούτα- τελικός μας στόχος  το μήλο.

6     63

62    61

Στο Ολοήμερο τμήμα  δημιουργήσαμε με αρκετή φαντασία ένα ανθρώπινο προσωπάκι, παίρνοντας   τα πεσμένα φύλλα των δέντρων της αυλής και ένα  στεφάνι γυμναστικής.

IMG 20241104 133907

Επιπλέον, τα πολλά φθινοπωρινά φύλλα στην αυλή, μας έδωσαν και την ευκαιρία να αρχίσουμε τις μετρήσεις και να τοποθετήσουμε  το σωστό αριθμό φύλλων κάτω από τους αριθμούς.

IMG 20241104 135438

Αλλά και μέσα στην  τάξη συνδυάσαμε τα χάρτινα φύλλα με τα χρώματα και τη ρομποτική. Έτσι λοιπόν, τα χρώματα του φθινοπώρου τοποθετήθηκαν ως φύλλα πάνω στην πίστα του παιχνιδιού. Το ρομποτάκι-ποντικάκι με κριτήριο το χρώμα έπρεπε κάθε φορά  να κάνει τη σωστή διαδρομή, ώστε να φτάσει στο σωστό χρώμα .

ρομποτ χρωματα

 

 

 

28η Οκτωβρίου

Κάθε χρόνο στο νηπιαγωγείο θυμόμαστε και τιμούμε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Έτσι και φέτος, αξιοποιώντας έντυπο και ψηφιακό υλικό, θαυμάσαμε την ανδρεία όσων πολέμησαν και εκτιμήσαμε την ειρήνη που απολαμβάνουμε σήμερα.

20241114 105835

Επίσης, κάναμε διάφορες κατασκευές και εργασίες για να στολίσουμε την τάξη  για τη γιορτούλα μας.

20241029 122330

 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα-Πιστοποιητικό Συμμετοχής

EUcodeweek2023 TwitterPost 1024x533 1

Το Ολοήμερο τμήμα του Νηπιαγωγείου  μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού με θέμα :
«Coding is everywhere» και έλαβε και πιστοποιητικό!
Συγχαρητήρια  στα παιδάκια!!!



Λήψη αρχείου

Η δραστηριότητά μας λέγεται «Τάισε το ποντικάκι»

Πρόκειται για ένα παιχνίδι που έπαιξαν τα παιδιά με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων και θέλουν να το παίζουν ξανά και ξανά!

Αφού αναφερθήκαμε στο τι τρώνε διάφορα ζωάκια, σκεφτήκαμε να ταΐσουμε και το ποντικάκι-ρομποτάκι του Νηπιαγωγείου μας. Έτσι, βρήκαμε και εκτυπώσαμε μια εικόνα τυριού και την τοποθετήσαμε στο τετραγωνάκι της πίστας. Κάθε παιδί-παίκτης έπρεπε να προγραμματίσει το ποντικάκι-ρομποτάκι να βρει το δρόμο, ώστε να φτάσει στο τετραγωνάκι με το  τυρί.

Για κάθε παιδί-παίκτη η εικόνα του τυριού άλλαζε τετραγωνάκι, έτσι ώστε το κάθε παιδί-παίκτης να σκεφτεί πώς θα καταφέρει να φτάσει στο τυρί για να ταΐσει το ποντικάκι.

Με αυτόν τον διασκεδαστικό τρόπο τα παιδιά ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με τη ρομποτική, τον προγραμματισμό και τη λύση προβλημάτων.

codeweek

Το όνομά μας

Ξεκινήσαμε τη χρονιά μας με αυτό που μας ξεχωρίζει αρχικά, το όνομά μας. Ζωγραφίσαμε το αρχικό μας με τα γράμματα αλά R.BRITTO.

1

Στην συνέχεια αναγνωρίσαμε το όνομά μας στην καρτέλα  και τη χρησιμοποιήσαμε, για να βρούμε το συρταράκι μας.

2 2 1

Έπειτα αναγνωρίσαμε το αρχικό μας ανάμεσα στα μαγνητικά γράμματα και σχηματίσαμε το όνομά μας στον αντίστοιχο πίνακα.

3

Ολοκληρώσαμε  με τη δραστηριότητα ρομποτικής όπου, γνωρίζοντας τον βασικό προγραμματισμό ρομπότ, οδηγήσαμε τον μαθητή στο αρχικό γράμμα του ονόματός του.

4

 

Χριστούγεννα

IMG 8978IMG 3274 1IMG 3277 IMG 3278 IMG 3270 IMG 3266 IMG 3269 IMG 3265 IMG 3261 IMG 3253 IMG 3254 IMG 3240Τα παιδιά ενόψει των Χριστουγέννων έφτιαξαν κατασκευές (κάποιες απο ανακυκλώσιμα υλικά) και προσκλήσεις, έπλασαν κουλουράκια, και φυσικά προετοίμασαν την Χριστουγεννιάτικη γιορτή φτιάχνοντας σκηνικά, κοστούμια, μαθαίνοντας ποιήματα, χορούς και τραγούδια.

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου& 17ης Νοεμβρίου

IMG 3080IMG 7108IMG 7125 IMG 7089IMG 0845
Μέσα από ιστορίες (π.χ. Ειρήνη Αριστοφάνη), συγκρίσεις, εικόνες, κατασκευές και τραγούδια τιμήσαμε την εορτή της 28ης Οκτωβρίου η οποία κορυφώθηκε με την γιορτή μας. Την ημέρα  της 17ης Νοέμβρη τα παιδιά παρακολουθήσαν το κουκλοθέατρο «Η Ντενεκεδούπολη» μαζί με το 7ο συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο.