Ελλάδα, ο τρίτος σταθμός στο ταξίδι μας!

Συνεχίζοντας το ταξίδι μας, στα πλαίσια του Etwinning προγράμματος “Citizens of Europe – Messagers of culture”,  φτάσαμε στον τρίτο σταθμό, την Ελλάδα! Εμείς και οι εταίροι μας στο ταξίδι αυτό, φτιάξαμε ελληνικές σημαίες, χορέψαμε ελληνικούς χορούς, μάθαμε για ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα μνημεία του κόσμου που είναι Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ τον Παρθενώνα, προτείναμε και παρασκευάσαμε “ελαιόψωμο και τυρόψωμο” για την “ελληνική ταβέρνα”, συμμετείχαμε στην αναπαράσταση του “μύθου της Περσεφόνης” και παίξαμε το παραδοσιακό “το μαντηλάκι πέρασε”. Επιπλέον εμπνευστήκαμε από τον Αλέξη Ακριθάκη και δημιουργήσαμε για να ετοιμαστεί η “συνεργατική βαλίτσα” για το ταξίδι μας! Τέλος καθώς η Ελλάδα είναι η πατρίδα της δημοκρατίας κάναμε εκλογές για να εκλέξουμε τον-την αντιπρόσωπο  μας σε επόμενες δραστηριότητες του έργου μας.

collage 40 Αντιγραφή 88125803 a572 4fd4 b71f 7807cd7c9603 Αντιγραφή

f9a321eb 52c3 47c3 87ea 66b8dbaf9c91 e384181f 074d 4388 93fc c2d18ef5974c74e05315 3baa 4a93 8ebb e26b39047c8b 4f61222d 8f29 4a12 a35c 4e4156d71bdc 0e1f899c 6a38 45b7 97d0 69a44d2d7b81

collage 42

Οι προεκλογικές δηλώσεις όσων υποψηφίων θέλανε να τοποθετηθούν και να παρουσιάσουν τα επιχειρήματά τους!

Εφορευτική επιτροπή, παραβάν, κάλπη, ψηφοφόροι στη θέση τους κι εκλογική διαδικασία ξεκινάει!

437864708 1164390404576375 8325883439668646537 n437876627 317739384419090 3699167777902758896 n437904164 941554860793760 8194201889097888680 n437798180 980509400135455 2892469773707367683 n437962243 1873648469738008 6330271712320272388 n

Η διαδικασία της ψηφοφορίας ολοκληρώθηκε και η καταμέτρηση ψήφων ξεκινάει!

437778135 1488211785465437 1318219619898568683 n 437973864 8427691410591156 3400219519091648581 n

 

Το αποτέλεσμα οριακό! Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!

Επικράτησε η Λυδία η οποία δήλωσε..

Καλή επιτυχία στο έργο σου!!

Έπαινος Δημιουργικού Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής

Ιδιαίτερη χαρά μας έδωσε σήμερα ο έπαινος συμμετοχής των μαθητών-τριών του σχολείου μας που λάβαμε! Η χαρά μας ενισχύθηκε από τα σχόλια που τον συνόδευαν: “Για ακόμη μία σχολική χρονιά καταφέρατε και μας γεμίσατε δύναμη και έμπνευση μέσα από τις δημιουργίες των παιδιών. Η αγάπη που δείχνετε στη δράση αυτή, τόσο εσείς με τη καθοδήγησή σας όσο και τα παιδιά με την φαντασία και την προσπάθειά τους, κάθε χρόνο μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Σας ευχαριστούμε πολύ που μικροί και μεγάλοι «αγκαλιάζετε» τη δράση με τις συγκινητικές δημιουργίες των μαθητών σας! “

Έπαινος_104_8ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥhttps://blogs.sch.gr/8nipagr/files/2024/04/Έπαινος_104_8ο-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΑΓΡΙΝΙΟΥ.pdf

Στιγμιότυπο οθόνης 344

 

2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου που καθιερώθηκε από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Η ημερομηνία 2 Απριλίου επιλέχτηκε γιατί είναι η ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος παραμυθάς Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν.

Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο. Το 2024 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Ιαπωνίας. Το μήνυμα γράφτηκε από τη συγγραφέα Eiko Kadono και είναι “Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας”. Η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τη συγγραφέα και εικονογράφο Nana Furiya, που γεννήθηκε στο Τόκιο.

Στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο, το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου φρόντισε να μεταφραστεί το μήνυμα στα ελληνικά και παροτρύνει τους φορείς που ενδιαφέρονται για τα παιδιά και τα βιβλία τους να συμβάλουν στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου.

Αυτή είναι η αφίσα και  το μήνυμα της Eiko Kadono:

AFISA PAGKOSMIA HMERA PAIDIKOU BIBLIOU 2024 351x500 1 e1711969137475

“Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω σε φτερά, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπο της καρδιάς σας..

Είμαι μια ιστορία που ταξιδεύει. Πετάω παντού.

Με τα φτερά του ανέμου ή τα φτερά των κυμάτων, ή καμιά φορά και με τα μικροσκοπικά φτερά της άμμου. Πετάω, βέβαια, και με τα φτερά των αποδημητικών πουλιών. Ακόμα και με τα φτερά των αεροπλάνων.

Στέκομαι δίπλα σου. Γυρίζω τις σελίδες για να σου πω μια ιστορία, εκείνη που θέλεις ν’ ακούσεις.

Θα σου άρεσε μια παράξενη και θεσπέσια ιστορία;

Ή τι θα έλεγες για μια λυπητερή, μια τρομακτική ή μια αστεία;

Αν δεν έχεις διάθεση να την ακούσεις τώρα, δεν πειράζει. Όμως ξέρω πως κάποια μέρα θα θέλεις.

Όταν θα θέλεις, λοιπόν, φώναξε: «Ιστορία που ταξιδεύεις, έλα! Κάθισε δίπλα μου!».

Κι αμέσως θα πετάξω κοντά σου.

Έχω τόσες ιστορίες να μοιραστώ!

Τι θα έλεγες για την ιστορία ενός μικρού νησιού που βαρέθηκε τη μοναξιά του,

έμαθε να κολυμπάει κι αποφάσισε να βρει έναν φίλο;

Ή για την ιστορία μιας παράξενης νύχτας, όταν παρουσιάστηκαν δύο φεγγάρια;

Ή για τη νύχτα που χάθηκε ο Άι-Βασίλης.

Ω! Μπορώ ν’ ακούσω την καρδιά σου. Χτυπάει όλο και πιο γρήγορα.

Ταπ ταπ, τίκι τακ, τικ τοκ, τικ τικ τακ!

Η ιστορία που ταξιδεύει πήδηξε μέσα σου κι έκανε την καρδιά σου να χτυπάει δυνατά.

Τώρα θα γίνεις κι εσύ μια τέτοια ιστορία, ανοίγοντας τα φτερά σου να πετάξεις.

Και έτσι, μια ακόμα ιστορία που ταξιδεύει γεννιέται”.

Τα παιδιά ζωγράφισαν τον ήρωα του αγαπημένου τους παραμυθιού οι οποίοι ζωντάνεψαν! Πέταξαν, χοροπήδησαν, χόρεψαν και έτσι γεννήθηκε μια ακόμα ιστορία!

Πιστοποιητικό Υιοθεσίας- Αστέρι της Ευχής

Για άλλη μια χρονιά το νηπιαγωγείο μας στέκεται δίπλα στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής.  Συμμετέχουμε ενεργά ώστε να εκπληρωθούν οι ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες. 

Το πρόγραμμα Αστέρι της ευχής εδώ και 25 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Ευχαριστούμε γονείς και παιδιά για την ανταπόκριση!



Λήψη αρχείου

Δράσεις Ε.Δ.Υ

Από τον μήνα Ιανουάριου του 2024 μετά από εισήγηση της Ε.Δ.Υ. του Νηπιαγωγείου αποφασίστηκε ομόφωνα η υλοποίηση των δύο παρακάτω δράσεων:

  • Υιοθέτηση Υγιεινής Διατροφής
  • Ενίσχυση Θετική Συμπεριφορά

Σημαντικά όπλα στην φαρέτρα μας εκτός από  ρουτίνες και παιχνίδια για την συναισθηματική και κοινωνική αγωγή των μικρών μας μαθητών τα οποία και παίζουμε συχνά, είναι αναμφίβολα η επιβράβευση και ο έπαινος όπου αναδεικνύονται ισχυρές στρατηγικές πρόληψης και παρέμβασης στη διαχείριση της σχολικής τάξης αλλά και στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων.

Η επιβράβευση στο σχολείο είναι ένα σημαντικό μέσο για την ενίσχυση της μαθησιακής επίδοσης αλλά και της θετικής συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες νιώθουν αναγνωρισμένοι και ενθαρρύνονται να συνεχίσουν να προσπαθούν και να βελτιώνονται. Ακόμα, η επιβράβευση ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους και να συμμορφώνονται με τους κανόνες και τις αξίες του σχολείου. Έτσι οι μαθητές αισθανόμενοι ότι η προσπάθεια τους αναγνωρίζεται και ανταμείβεται αυξάνουν τις προσπάθειες τους για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων. Επιπλέον, η επιβράβευση μπορεί να βελτιώσει την αυτοεκτίμηση των μαθητών και να ενισχύσει την θετική συμπεριφορά στην τάξη.

Με αυτόν τον απλό αλλά σημαντικό τρόπο, επιτυγχάνεται η δημιουργία μιας θετικής σχολικής ατμόσφαιρας που προάγει την επιτυχία και την ευημερία των μαθητών.

Τα προγράμματα αυτά έχουν στο Νηπιαγωγείο σαν στόχο μέσω της επιβράβευσης των μαθητών να επιδείξουν καλύτερη απόδοση στις μαθηματικές τους εργασίες, να ενθαρρύνει τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του σχολείου, αλλά και την ανάπτυξη και ενίσχυση υγειών προτύπων και κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων για την μετέπειτα σχολική, οικογενειακή και κοινωνική ζωή.

 

Ο Ψυχολόγος της Ε.Δ.Υ

Χρήστος Μαγειρούδης

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 8 Νηπιαγωγείο Αγρινίου Αντιγραφή ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ 8 Νηπιαγωγείο Αγρινίου

Η τέχνη στην Ιταλία

Στα πλαίσια του Etwinning προγράμματος “Citizens of Europe – Messagers of culture”  γνωρίσαμε μοναδικά έργα τέχνης της Ιταλίας και τους δημιουργούς τους! Τα παιδιά προσπάθησαν με το δικό τους τρόπο να αναδημιουργήσουν τη Μόνα Λίζα και τον  Άνθρωπο του Βιτρούβιου του Λεονάρντο Ντα Βίντσι,  πορτρέτα σαν τον Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο αλλά και το Κολοσσαίο και τον Πύργο της Πίζας!

MixCollage 13 Mar 2024 04 48 PM 8892 MixCollage 13 Mar 2024 04 41 PM 379 MixCollage 13 Mar 2024 03 59 PM 4608

collage 37 collage 40collage 34

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο-Έπαινος συμμετοχής: 11η Εκστρατεία ‘Μίλα Τώρα’ ενάντια στο Bullying

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην 11η Σχολική Εκστρατεία Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» που διοργανώθηκε από το «Το Χαμόγελο του Παιδιού» . Τα παιδιά δημιούργησαν με το δικό τους τρόπο το σύνθημα «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» και ενώνοντας τις φωνές τους διαμήνυσαν “ΟΧΙ ΦΟΒΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ”.

 

Προσθέστε λίγο κείμενο 2

https://www.milatora.gr/post/%CF%84%CE%BF-8%CE%BF-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-bullying-%CE%BC%CE%AF%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1

Για 11η χρονιά η εκστρατεία ‘Μίλα Τώρα’ ενάντια στο bullying, του Οργανισμού ‘Το Χαμόγελο του Παιδιού’, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.  Στην φετινή δράση συμμετείχαν 17.767 μαθήτριες και μαθητές από 612 διαφορετικά σχολεία ανά την χώρα, ενώνοντας τις φωνές τους ενάντια στον ενδοσχολικό εκφοβισμό, μαζί και τα τρία τμήματα του 3ου Νηπιαγωγείου Συκεών. Όλες οι συμμετοχές είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα http://milatora.gr. Με χαρά λάβαμε και τον έπαινο συμμετοχής μας στην εκστρατεία από ‘Το Χαμόγελο του Παιδιού’.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 2024

Επίσης αυτή τη σημαντική ημέρα και κατόπιν συνεργασίας των δύο Ψυχολόγων των Ε.Δ.Υ (Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης) του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου και του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Μαρία Δημάδη, οι μαθητές της Α΄και Β΄τάξης  του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παναιτωλίου  επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας.  Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες, τις σκέψεις, τις ιδέες, τα συναισθήματά τους για τις μορφές βίας στο σχολείο. Αντάλλαξαν απόψεις για τρόπους αντιμετώπισης ανάλογων μορφών βίας και αλληλοεπιδρώντας σε ομάδες ευαισθητοποιήθηκαν και αποτύπωσαν συνθήματα, συναισθήματα και σκέψεις στη χάρτινη φιγούρα ενός/μιας ήρωα/ιδας που ήταν θύμα σχολικού εκφοβισμού.

collage 38 MixCollage 17 Mar 2024 07 39 PM 4978

Τα παιδιά έδωσαν ένα ηχηρό μήνυμα «ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ», «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ ΑΝ ΒΙΩΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ», «ΛΕΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ». Με την ευχή να εισακουστεί και να ενδυναμωθεί το μήνυμα των παιδιών  με παρόμοιες δράσεις  καλλιέργειας της ενσυναίσθησης και  άρσης στερεοτύπων και προκαταλήψεων καθώς το προλαμβάνει καλύτερο του θεραπεύειν.

Ευχαριστούμε τους  εμπνευστές της δράσης, τα μέλη των Ε.Δ.Υ και πιο συγκεκριμένα το Σχολικό Ψυχολόγο Μαγειρούδης Χρήστος και την Κοινωνική Λειτουργό Μουλά Φωτεινή του 8ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου, τη Σχολική Ψυχολόγο Μπουλούκη Νίκη και την Κοινωνική Λειτουργό Αντωνιάδη Αθηνά του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παναιτωλίου!

images

Εγγραφές Νηπίων για το σχολ. έτος 2024-25

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο, για το σχολικό έτος 2024-2025  θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

  •  Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες, που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των 4 ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020
  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης , όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109)

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής: (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:                                           

  α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακήμορφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

  • στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να προσκομισθούν στο Νηπιαγωγείο, εντός της προθεσμίας των εγγραφών, 1 έως 20 Μαρτίου 2024 και κατά τις ώρες 12:10 μ.μ. – 13:00 μ.μ και ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία για να οριστεί συγκεκριμένο ραντεβού.

    Είναι απαραίτητα τα εξής:

    • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο μπορείτε να το βρείτε παρακάτω, συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
    • Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109),
    • Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί στο αίτημα εγγραφής.
    • Βεβαίωση από ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

    Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

    Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

    ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

    α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

    β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

    1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
    2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
    3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00 και μόνο για τους μαθητές που έχουν αιτηθεί.
    4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις
      16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

    Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

    ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

    Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών. Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.  Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

    Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα.

    Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

  • στο τηλέφωνο:2641027304
  •   στο mail του Σχολείου:mail@8nip-agrin.ait.sch.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ



Λήψη αρχείου

Α.Δ.Υ.Μ



Λήψη αρχείου

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΑΙΡΟΥ ΓΟΝΕΑ



Λήψη αρχείου

ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ



Λήψη αρχείου

ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ Δ-ΝΣΗΣ Π.Ε ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ 2024-2025



Λήψη αρχείου

 

safer internet 2024

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024, το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, συμμετείχαμε, σε συνεργασία με τα σχολεία του προγράμματος eTwinning πρόγραμμα, ”Citizens of Europe-Messengers of Culture”, στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό με θέμα: «Ευγένεια στο διαδίκτυο – Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο». O σκοπός του διαγωνισμού ήταν πρωτίστως εκπαιδευτικός. Οι στόχοι του διαγωνισμού για τους μαθητές και τις μαθήτριες ήταν:

  • Να μάθουν και να υιοθετήσουν ορθές συμπεριφορές διαδικτυακής χρήσης.
  • Να πληροφορηθούν για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στον ψηφιακό κόσμο.
  • Να ενισχυθεί η πολυπολιτισμικότητα και η αποδοχή του διαφορετικού.
  • Να αποκτήσουν κριτική ικανότητα και ενσυναίσθηση στο διαδίκτυο.
  • Να αναπτύξουν στρατηγικές απόκρισης στη διαδικτυακή βία, συμπεριλαμβανομένης της
    αναφοράς της (report).
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, υπευθυνότητα και κοινωνικές δεξιότητες.

Η συνεργατική ιστορία με την οποία συμμετείχαμε στο διαγωνισμό είναι: ¨Οι περιπέτειες των δύο φίλων”

https://www.youtube.com/watch?v=iemDtr6Teso

Ο έπαινος και οι βεβαιώσεις συμμετοχής:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου