Με τους μαθητές των Γ’ και Ε’ τάξεων υλοποιήσαμε το e-twinning πρόγραμμα “I produce using permaculture”.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, τη Λιθουανία και τη Ρουμανία.
Παρήχθη compost (βιολογικό λίπασμα) στο χώρο του σχολείου, συλλέξαμε και αξιοποιήσαμε βρόχινο νερό, συγκεντρώσαμε σπόρους, τους κατηγοριοποιήσαμε και τους φυτέψαμε σε γλαστράκια, μεταφυτεύσαμε τα φυτά σε αυτοσχέδιο θερμοκήπιο και παρακολουθήσαμε τον κύκλο ζωής του φυτού.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές έλαβαν βεβαίωση συμμετοχής, έχοντας αναπτύξει μια ακόμη δράση ενεργού πολίτη.

