ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Αγιασμός
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ,
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022 ΣΤΙΣ 9.00π.μ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.