ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ !

Το 8ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας εύχεται, σε γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και εκπαιδευτικούς:

Καλό κουράγιο, καλή υπομονή, καλή αντάμωση, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

Και σας στέλνει και μια επίκαιρη εικόνα, ζωγραφισμένη από τον εικαστικό μας Γκάμπριελ Γκράμα: