ΕΟΡΤΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Ύστερα από ερωτήματα που υποβάλλονται στη σχολική μας μονάδα, σχετικά με την εορτή των Τριών Ιεραρχών,
σας ενημερώνουμε ότι, ύστερα από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων,
τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017 στο Σχολείο θα προσέλθουν μόνο οι μαθητές των Ε΄ και Στ΄ τάξεων στις 08:10 π.μ.
Οι μαθητές -με τη συνοδεία του εκπαιδευτικού προσωπικού -θα μεταβούν στον Ιερό Ναό της Αγίας Αναστασίας Φαρμακολυτρίας,
όπου θα παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας
θα επιστρέψουν στο χώρο του Σχολείου και θα ακολουθήσει η αποχώρηση των μαθητών.
Τονίζεται ότι τη συγκεκριμένη ημέρα δε θα γίνουν μαθήματα στο Ολοήμερο Πρόγραμμα,
ενώ οι μαθητές των Ε΄και Στ΄ τάξεων που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα
θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση του σχολείου και θα αποχωρήσουν με τους υπόλοιπους μαθητές.