Οι μαθητές της Β’ τάξης, στο πλαίσιο του μαθήματος των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων», ασχολήθηκαν με τις θεματικές ενότητες «Dirty Stories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω!» από τον άξονα «Φροντίζω το Περιβάλλον: Οικολογική Συνείδηση» και «Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης» από τον άξονα «Δημιουργώ και Καινοτομώ: Δημιουργική σκέψη & πρωτοβουλία (STEM/εκπαιδευτική ρομποτική)».
Μέσα από μαθητοκεντρικές και ομαδοσυνεργατικές προσεγγίσεις, καθώς και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά κατανόησαν την αξία της ανακύκλωσης. Έμαθαν να αναγνωρίζουν ποιες συσκευασίες ανακυκλώνονται και σε ποιον κάδο αντιστοιχούν, ενώ εξοικειώθηκαν με βασικές έννοιες όπως η μείωση, η επαναχρησιμοποίηση και η ανακύκλωση.
Παράλληλα, ήρθαν σε επαφή με τα πρώτα βήματα της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του προγραμματισμού, χρησιμοποιώντας λογισμικά όπως το BeeBot και το Botley. Μέσα από δραστηριότητες διερεύνησης και επίλυσης προβλημάτων σε ομάδες, προγραμμάτισαν ρομπότ ώστε να κινούνται σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα και να μεταφέρουν ανακυκλώσιμα υλικά στον σωστό κάδο.
Επιπλέον, οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες με μηνύματα για την ανακύκλωση, οι οποίες αναρτήθηκαν στον χώρο του σχολείου, κατασκεύασαν και έπαιξαν το «φιδάκι της ανακύκλωσης», επισκέφτηκαν εργοστάσιο ανακύκλωσης κουτιών αλουμινίου και υλοποίησαν δημιουργικές κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά.
Οι δράσεις αυτές ενίσχυσαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση, τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία.