Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 8ου Δημ. Σχ. Δράμας εύχεται χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλες τις οικογένειες του σχολείου μας! Ας γεμίσουν οι καρδιές μας με αγάπη, χαρά και ευτυχία!
Ο Δεκέμβριος ξεκίνησε με τα ετήσια ημερολόγια, που φέτος συνοδευόταν από ένα τριγωνάκι για να ψάλλουν τα παιδιά μας τα κάλαντα.
Συνεχίσαμε με την χριστουγεννιάτικη γιορτή, που χάρισε αξέχαστες στιγμές χαράς και διασκέδασης σε μικρούς και μεγάλους.
Επίσης, ολοκληρώσαμε τον πρώτο κύκλο συναντήσεων με την κα Τζάφου, κοινωνική λειτουργό από το κέντρο Πρόληψης «ΔΡΑΣΗ». Επισυνάπτεται πρόγραμμα για τον δεύτερο κύκλο.
Τέλος, με την βοήθεια του «δικού μας» Άγιου-Βασίλη, ευχηθήκαμε χρόνια πολλά στους μικρούς μαθητές, δωρίζοντάς τους ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι, που συνοδευόταν από ένα μικρό γλύκισμα.
Ο μήνας, όμως, έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, αφού η ανταπόκρισή σας στο κάλεσμά μας ήταν συγκινητική και καταφέραμε να συγκεντρώσουμε το ποσό των 500€ για την κάλυψη μέρους των ιατρικών εξόδων μαθητή της πόλης μας, που πάσχει από καρκίνο.
Ας γίνει φέτος η ψυχή μας η φάτνη που θα γεννηθεί η αγάπη και η ειρήνη!
Με εκτίμηση,
Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων
