Το τρίτο εργαστήριο δεξιοτήτων ήταν βασισμένο στη μεθοδολογία STEAM( Scienc- Technology – Engineering – Art- Maths). Και ήταν πολύ ωραίο!
Με τα παιδιά αναζητήσαμε εικόνες στο διαδίκτυο και φτιάξαμε παζλ με θέμα το διάστημα, χρησιμοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο https://jigsawplanet.com.
Είδαμε εικόνες πλανητών,τους βάλαμε σε σειρά στο ηλιακό μας σύστημα, φουσκώσαμε τεράστια μπαλόνια και κινηθήκαμε σαν να είμαστε η Γη γύρω από τον ήλιο.
Αποφασίσαμε να φτιάξουμε διαστημόπλοιο, αστροναύτες και εξοπλισμό αστροναυτών, σκεφτήκαμε, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε το σχέδιό μας.
Κάναμε εργασίες…
Μιλήσαμε για το 1969, τη χρονιά που ο Νιλ Άρμστρονγκ, ο Όλντριν και ο Κόλινς πάτησαν πρώτοι στη Σελήνη.
” Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα τεράστιο άλμα για την ανθρωπότητα”!
Περπατήσαμε σαν αστροναύτες στη Σελήνη, ακούσαμε τη μουσική που άκουγε ο Άρμστρονγκ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού από τη Γη στη Σελήνη, ζωγραφίσαμε αστροναύτες στο φεγγάρι…
Παρακολουθήσαμε πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε στο σχολείο μας με θέμα το διάστημα…
Με τη βοήθεια της μελισσούλας Bee bot, προγραμματίσαμε ταξίδια σε πολλούς πλανήτες…
Τέλος, εφαρμόσαμε τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης και τα παιδιά έγιναν εκείνα εκπαιδευτικοί στην θέση των νηπιαγωγών! Έψαξαν πληροφορίες για τους αγαπημένους τους πλανήτες στο σπίτι, με τη βοήθεια των γονέων τους, και μας τις παρουσίασαν στην τάξη! Η εικόνα ήταν εντυπωσιακή!






































