ΏΡΑ

Μετά την κατανόηση της συνεχόμενης εναλλαγής ημέρας – νύχτας συνεχίσαμε με την ώρα. Πόσες ώρες έχει η ημέρα; πως παρακολουθούμε τις ώρες αυτές;

Ας φτιάξουμε και ρολόγια για να μάθουμε σιγά σιγά και να λέμε την ώρα. Προς το παρόν συσχετίζουμε την ώρα με τις δραστηριότητες της σχολικής μας ημέρας!

 

Ημέρα – Νύχτα

Με κατάλληλες δραστηριότητες τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας καλούνται να κατανοήσουν τις εναλλαγές των εποχών , των μηνών , των ημερών αλλά και των ωρών .

ΗΜΕΡΑ -ΝΥΧΤΑ

Τα παιδιά κατέθεσαν τη γνώση τους πάνω σε δραστηριότητες που κάνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και της νύχτας  . Έγινε καταγραφή των απόψεων και ιδεών τους και κατόπιν τα νήπια αφού χρωμάτισαν έναν ήλιο και ένα φεγγάρι ζωγράφισαν ατομικά αυτό που κάνουν οι ίδιοι ή οι άνθρωποι γενικά, αυτά τα χρονικά διαστήματα.

 

Διαβάστηκαν βιβλία , παραμύθια σχετικά με τη ΓΗ τον ΗΛΙΟ το ΦΕΓΓΑΡΙ  και τα παιδιά εκφράστηκαν καλλιτεχνικά εμπεδώνοντας τη νέα γνώση.

Οι εποχές του χρόνου ..

Προσεγγίσαμε τις 4 εποχές μέσα από το τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου “στου καινούργιου χρόνου την αυλή”

Την εποχή του Χειμώνα την οποία διανύουμε ορισμένα ζωάκια πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Αφού τα μελετήσαμε το κάθε παιδί επέλεξε ένα και ασχοληθήκαμε μαζί τους… εικαστικά!

ΔΡΑΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

Στις 17 Δεκεμβρίου 2018 στα πλαίσια του πρώτου φεστιβάλ παιδείας που διοργάνωσε ο Δήμος Ν. Σμύρνης , στολίσαμε ένα δέντρο στην πλατεία Ειρήνης με στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά!!

Για αρκετές ημέρες Νηπιαγωγοί και παιδιά ετοιμάσαμε  στολίδια για το δέντρο που είχαμε επιλέξει να στολίσουμε!

η επιλογή δέντρου

Τα στολίδια μας από πλαστικό!
Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε πλαστικά υλικά προς ανακύκλωση …..δείτε ορισμένα από αυτά

Το τελικό αποτέλεσμα μας γέμισε χαρά , περηφάνια ,ικανοποίηση. Γιατί όλοι οφείλουμε να κάνουμε την ανακύκλωση μέρος της καθημερινότητάς μας, το ίδιο και την επαναχρησιμοποίηση υλικών!!

Στις 17/12/2018 το απόγευμα με Χριστουγεννιάτικους ήχους , με φωτάκια με ενέργεια με λαχτάρα και χαρά παιδιά Νηπιαγωγοί και γονείς μετατρέψαμε το δέντρο μας σε λαμπερό Χριστουγεννιάτικο!

 

 

Ναι! η ωραιότερη εποχή έφτασε …..Χριστούγεννα λοιπόν!!

Έτοιμα τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα των τάξεων  μας με χειροποίητα στολίδια……

Οι Αϊ Βασίληδες ……

οι κάρτες…..

και άλλες κατασκευές

ΕΛΙΑ Η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ

Ξεκινήσαμε τη θεματική ενότητα “Ελιά”

Γνωριμία με τον μεγάλο μας ζωγράφο Θεόφιλο. Μιλήσαμε για το νησί του, την ζωή του , την αγάπη του για το νησί του τη Μυτιλήνη.

Παρατηρήσαμε τον πίνακά του με το μάζεμα της ελιάς. Τι κάνουν οι άνθρωποι, πόσοι είναι , τι φοράνε και άλλες ερωτήσεις για τον πίνακα έδωσαν αφορμή για συζήτηση.

 

 

Τα παιδιά ζωγράφισαν τον Θεόφιλο….. με τα πινέλα του!

Τα παιδιά με έναν καταπληκτικό τρόπο , με το δικό τους τρόπο, έφτιαξαν τον δικό τους πίνακα για το μάζεμα της ελιάς !!

Στη συνέχεια με πινέλα και έμπνευση

φτιάξανε ελιόδεντρα

 

 

 

και αμφορείς                                  

στους οποίους αποθήκευαν

παλιά το λάδι

Ένα Βιβλίο για την πατρίδα μας!

Όλα ξεκίνησαν από συζητήσεις και δραστηριότητες για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Μιλώντας για την Ελλάδα την πατρίδα μας, καταλήξαμε να σκεφτούμε τη δημιουργία ενός δικού μας βιβλίου , ενός βιβλίου με δικά μας λόγια και δική μας εικονογράφηση που να αναφέρεται στις ομορφιές της πιο όμορφης ίσως  χώρας του κόσμου!!!

Ορίστε λοιπόν
οι ομορφιές της πατρίδας μας είναι:

Το μοναδικό Νηπιαγωγείο που τρέχει ……

Σήμερα μια μεγάλη ομάδα παιδιών , γονέων – κηδεμόνων και Δασκάλων  έτρεξαν μαζί με χιλιάδες άλλους συμμετέχοντες στον Ιστορικό Αγώνα μνήμης του Δήμου!

Έχει γίνει πια θεσμός για το Νηπιαγωγείο μας να χαίρεται και μόνο για τη συμμετοχή του  σε μια τόσο πετυχημένη  διοργάνωση ! Εκτός από τη χαρά της συμμετοχής τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να περάσουν μια διαφορετική Κυριακή με τους γονείς και τα αδέλφια τους με τις δασκάλες τους και όλους τους συμπολίτες τους.

Έτρεξαν , φώναξαν ,γέλασαν, κέρδισαν μετάλλιο και κυρίως  κέρδισαν εμπειρίες!!

Και του χρόνου!!!

Αγαπάμε τα Ζώα

4 Οκτωβρίου: παγκόσμια ημέρα των Ζώων

Ευκαιρία να εκφράσουν τα παιδιά γνώσεις- απόψεις- προτιμήσεις- προτάσεις σχετικά με τα ζώα, τις ανάγκες τους και την προστασία τους μέσα από γλωσσικές όσο και καλλιτεχνικές δραστηριότητες.