7 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Υγείας

Συμμετέχουμε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας και στέλνουμε ζωγραφιές στον                                         Σύλλογο Εκπαιδευτικών “Γ. Σεφέρης” για την δημιουργία μιας αφίσας !!!

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ σε όλους τους εργαζόμενους στον Τομέα Υγείας, οι οποίοι σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που βιώνουμε μας φροντίζουν και μας προσέχουν , δίνοντας έναν αγώνα μέχρι τέλους !

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !

Δραστηριότητες στο σπίτι – 4- Ταινίες !

Όπως σας είχαμε υποσχεθεί, θα σας παρουσιάζουμε τις ζωγραφιές σας ή τις κατασκευές σας  !!!

Χαιρόμαστε που στον χρόνο που είσαστε σπίτι απασχολείστε δημιουργικά και ευχάριστα !

Και εμείς με τη σειρά μας είμαστε χαρούμενοι που έστω και από μακριά μπορούμε να επικοινωνούμε και να μαθαίνουμε τα νέα μας ! Να περνάτε όμορφα γλυκά μας παιδιά !

Απολαύστε μερικές από τις δημιουργίες σας !

Με αφορμή το ότι Μένουμε Σπίτι …

 

Με αφορμή την 25η Μαρτίου …

και τέλος με αφορμή την όρεξη για δημιουργία !!!

Και φυσικά έχουμε να σας προτείνουμε και μερικές δραστηριότητες ακόμη !!!

Βλέπουμε ταινίες και θεατρικές παραστάσεις !

Η Μπαλαρίνα και ο Μικρός Εφευρέτης :

Στη Γαλλία του 1879 η μικρή Φελίσια, που έχει πάθος με το χορό, και ο φίλος της Βίκτορ, ο οποίος θέλει να γίνει μεγάλος εφευρέτης, το σκάνε από το ορφανοτροφείο στη Βρετάνη και καταφθάνουν στο Παρίσι, αποφασισμένοι να κυνηγήσουν τα όνειρά τους…..

 

https://youtu.be/xbwmdEr2Msw?t=2

 

Κάρμεν Ρουγγέρη: Το Βαλς με τα παραμύθια !

Μια παράσταση της αγαπημένης ηθοποιού και της Χριστίνας Κουλουμπή που ανέβηκε την προηγούμενη σεζόν στο θέατρο Κιβωτός : Απολαύστε την !

https://youtu.be/Y9HBuo1O6TI?t=59

Πινόκιο του Κάρλο Κολόντι : Παράσταση κουκλοθεάτρου για παιδιά από την Πειραματική σκηνή Καλαμάτας:

Για θετικά συναισθήματα …

Piper 

https://youtu.be/tTjHEyEAlsc

The Present (το Δώρο) :

Καλή σας  απόλαυση !!!!

Θα επανέλθουμε σύντομα με καινούργιες ιδέεα !

Να περνάτε όμορφα και πάντα μέσα στο σπίτι !!!

Έκτακτη Ανακοίνωση για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Έκτακτη Ανακοίνωση

του Υπουργείου Υγείας

Κατόπιν εισήγησης της Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Λοιμωξιολόγων,

η Kυβέρνηση αποφάσισε την αναστολή της εκπαιδευτικής λειτουργίας,

όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, όλης της χώρας για τις επόμενες 14 ημέρες.

Αυτό αφορά βρεφονηπιακούς σταθμούς, σχολεία, ΙΕΚ, Πανεπιστήμια, ιδιωτικά και δημόσια.

Αποκριάτικο πάρτι στο σχολείο μας !

Την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020, ντυθήκαμε μασκαράδες μικροί και  μεγάλοι και απολαύσαμε χορό, παιχνίδια και διασκέδαση !!! Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για την παρουσία δύο ανιματέρ στην εκδήλωση ,οι οποίοι ήταν υπέροχοι ! Και του χρόνου ! Καλή Σαρακοστή σε όλους !