ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

Το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας εύχονται σε όλους

ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι , γεμάτο χαρά ,εμπειρίες και ξεγνοιασιά !!!

https://youtu.be/n9oem3T2wtU?t=3