ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

Το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας εύχονται σε όλους

ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι , γεμάτο χαρά ,εμπειρίες και ξεγνοιασιά !!!

https://youtu.be/n9oem3T2wtU?t=3

Η καλοκαιρινή μας γιορτή !

Πρόσκληση 

Σας καλούμε στην καλοκαιρινή μας γιορτή ,

την Παρασκευή 7-6-2019, στο Νηπιαγωγείο μας, με θέμα:

” Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων “

στις 6.00 το απόγευμα !

Ακολουθεί έκπληξη !!!

Σας περιμένουμε όλους !