Το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας εύχονται σε όλους
ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι , γεμάτο χαρά ,εμπειρίες και ξεγνοιασιά !!!
Το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας εύχονται σε όλους
ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι , γεμάτο χαρά ,εμπειρίες και ξεγνοιασιά !!!