Για μια ακόμη φορά το Εργαστήρι Χριστουγεννιάτικων Κατασκευών μαζί με τους γονείς είχε μεγάλη επιτυχία !
Φτιάξαμε στολίδια και παιχνίδια , κεραστήκαμε κουραμπιέδες και μελομακάρονα , άφθονο χυμό , τραγουδήσαμε γιορτινά τραγούδια , είπαμε τα κάλαντα και φυσικά … ήρθε και ο Αη Βασίλης … με τα δώρα του βεβαίως !
Ευχαριστούμε τους γονείς για την τόσο δημιουργική συνεργασία τους καθώς και το Σύλλογο Γονέων για την προσφορά των κερασμάτων και των δώρων των παιδιών !
Και ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους καλύτερους βοηθούς του Αη Βασίλη
που βοηθούσαν στα εργαστήρια … τα παιδιά !
Και του χρόνου !





























































