Από το Εργαστήρι με τους γονείς !

Για μια ακόμη φορά το Εργαστήρι Χριστουγεννιάτικων Κατασκευών μαζί με τους γονείς είχε μεγάλη επιτυχία !

Φτιάξαμε στολίδια και παιχνίδια , κεραστήκαμε κουραμπιέδες και μελομακάρονα , άφθονο χυμό , τραγουδήσαμε γιορτινά τραγούδια , είπαμε τα κάλαντα και φυσικά … ήρθε και ο Αη Βασίλης … με τα δώρα του βεβαίως !

Ευχαριστούμε τους γονείς για την  τόσο δημιουργική συνεργασία τους  καθώς και το Σύλλογο Γονέων για την προσφορά των κερασμάτων και των δώρων των παιδιών !

Και ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ  στους καλύτερους βοηθούς του Αη Βασίλη

που βοηθούσαν στα εργαστήρια … τα παιδιά !

Και του χρόνου !

Οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας !!!