1o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙO ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός!

Το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της θεματικής  ενότητας ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ με θέμα “Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!” ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2025.

Το εν λόγω εργαστήριο, που διήρκησε επτά εβδομάδες αποσκοπούσε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας και την καλλιέργεια δεξιοτήτων του Νου. Ειδικότερα, επιμέρους στόχοι του εργαστηρίου ήταν η συνειδητοποίηση της ατομικής αξίας του κάθε ανθρώπου, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η κατανόηση των ατομικών ιδιαιτεροτήτων, η κατάκτηση των δεξιοτήτων της ενσυναίσθησης και η αποδοχή του διαφορετικού.       

Όλα τα παραπάνω αναπτύχθηκαν σε κατάλληλα οργανωμένο μαθησιακό περιβάλλον και πλαισιώθηκαν από πλήθος εργαστηριακών δραστηριοτήτων με τίτλους:

  • Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός

  • Το αποτύπωμά μου

  • Βλέπω διαφορετικά, διαβάζω διαφορετικά

  • Εγώ και εσύ μαζί, μπορούμε καλύτερα

  • Μπορώ να σε καταλάβω

  • Μαζί μεγαλώνουμε καλύτερα

  • Βάζω στόχους και προχωρώ

Στιγμιότυπα από τις δραστηριότητές μας:

          Παραμύθια που διαβάσαμε

IMG 2300

   Περιγράφουμε τον εαυτό μας

  και τον συγκρίνουμε με άλλους

  ανθρώπους. Βρίσκουμε ομοιότητες και διαφορές.

 Ζωγραφίζουμε τη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ όπως μπορούμε

IMG 2301

 Ομαδικό έργο για τον ΈΛΜΕΡ

      IMG 2302

Μιλάμε για τη χρήση της Αστυνομικής

 Ταυτότητας και κάνουμε τη δική μας

                                     IMG 2303IMG 2304

Ζωγραφική με το στόμα και το πόδι.

 Λέμε πώς νιώθουν οι άνθρωποι που ζωγραφίζουν

 με το στόμα ή το πόδι

IMG 2305

 Μιλάμε για την μετακίνηση των ανθρώπων που έχουν προβλήματα όρασης.

Γινόμαστε συνοδοί τους και τους βοηθάμε να κινηθούν στο χώρο

IMG 2306

Παίζουμε παντομίμα για να καταλάβουμε τη νοηματική γλώσσα των κωφάλαλων

  IMG 2307

Γνωρίζουμε τον κώδικα γραφής BRAILLE

        IMG 2308

 

Για την εκπόνηση του εργαστηρίου Είμαι εγώ!Είμαι μοναδικός! αξιοποιήθηκε το παρακάτω ψηφιακό υλικό από το διαδίκτυο, καθώς και πλήθος εικόνων με ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία ή αναπηρία μέσα από τα οποία τα παιδιά παρακινήθηκαν να εκφραστούν θέτοντας τους ποικίλα ερωτήματα.