Με χορό, τραγούδι,γέλιο, συγκίνηση και άρωμα παλιού ελληνικού κινηματογράφου πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετηστήρια γιορτή του Νηπιαγωγείου μας για το σχολικό έτος 2025-2026.
Η αυλή του σχολείου μας μεταμορφώθηκε σε μια νοσταλγική κινηματογραφική σκηνή και τα παιδιά μας ταξίδεψαν μικρούς και μεγάλους στις αξέχαστες στιγμές του ελληνικού κινηματογράφου. Με κέφι, ενθουσιασμό και δημιουργικότητα παρουσίασαν χορευτικά δρώμενα εμπνευσμένα από αγαπημένα τραγούδια, όπως το «Γαρίφαλο στ’ Αυτί», «Crazy Girl», «Το Πετεινάρι», «Τράβα Μπρος», «Ψιτ Μπόινγκ», «Σου το ’πα μια και δυο και τρεις» και «Στον Ήλιο του Μεσημεριού». Οι μικροί μας πρωταγωνιστές μας χάρισαν μια βραδιά γεμάτη χαρά, μουσική και όμορφες αναμνήσεις.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με ιδιαίτερη συγκινηση καθώς στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας «Με τη βαλίτσα προχωρώ, γέφυρα για το Δημοτικό περνώ!», αποχαιρετήσαμε τα νήπια που ολοκληρώνουν την πορεία τους στο νηπιαγωγείο και ετοιμάζονται για το νέο ταξίδι στο Δημοτικό Σχολείο.
Στη συνέχεια της βραδιάς απολαύσαμε έναν πλούσιο μπουφέ, τον οποίο επιμελήθηκαν με αγάπη οι γονείς. Τους ευχαριστούμε θερμά για τη γενναιόδωρη προσφορά και τη διαρκή στήριξή τους στις δράσεις του σχολείου μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν επίσης στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος φρόντισε να προσφέρει στα παιδιά αναμνηστικά δωράκια και φωτογραφίες, συμβάλλοντας ώστε η βραδιά αυτή να μείνει αξέχαστη σε όλους.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!












