Ο Τζακ μάζεψε τα χρυσά αβγά που χρειαζόταν και τώρα πρέπει να κατέβει από τον πύργο. Πρέπει να τον βοηθήσουμε να βρει έναν άλλο τρόπο να κατέβει γρήγορα, πριν τον ανακαλύψει ο γίγαντας.
Με ένα ασανσέρ ίσως;
Την Τρίτη 7 Μαρτίου συναντηθήκαμε με σχολεία της ομάδας μας «Τα τρία γουρουνάκια» (7ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας & Nηπιαγωγείο Νέας Ανατολής & Εscolas de Rates JI Da Cruz- Πορτογαλία). Συζητήσαμε τις δράσεις μας στο παραμύθι “Ο Τζακ και η φασολιά” και διασκεδάσαμε πολύ παίζοντας μαζί ένα παιχνίδι! Ποιό σχολείο θα φτιάξει την πιο ψηλή φασολιά πριν τελειώσει ο χρόνος;
Την Παρασκευή 10 Μαρτίου οι μαθητές του Β τμήματος συναντήθηκαν διαδικτυακά με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Floresti της Ρουμανίας και έπαιξαν μαζί το On Line παιχνίδι ” Φτάσε πρώτος στον πύργο του γίγαντα”
Στο πλαίσιο του eTwinning προγράμματος “Nibble, your STEAM path”, τα συνεργαζόμενα σχολεία φτιάχνουν μια συνεργατική αφίσα για το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας. Κάθε σχολείο επιλέγει και φτιάχνει, με υλικά και μέθοδο επιλογής του, κάτι που να έχει σχέση με το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας. Στη συνέχεια οι δημιουργίες ενώνονται σε μια συνεργατική αφίσα.
Το σχολείο μας επέλεξε να δημιουργήσει τη συμπαθέστατη Γιαγιά του παραμυθιού! Την φανταστήκαμε με κάτασπρα μαλλιά και γυαλιά, να φοράει το νυχτικό και τις κόκκινες παντόφλες της. Κρατάει ένα μπαστουνάκι και φοράει τα σκουλαρίκια που της έχει κάνει δώρο η αγαπημένη εγγονή της.
Η αφίσα που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία των όλων των εταίρων :
Οι μαθητές μας ολοκλήρωσαν και τη δεύτερη STEAM πρόκληση και έφτιαξαν ένα αδιάβροχο για τη μικρή κοκκινοσκουφίτσα.
Προβληματιστήκαμε για το υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε και προτείναμε λύσεις. Έπειτα, τις δοκιμάσαμε και επιλέξαμε αυτή που μας φάνηκε καλύτερη επιλογή. Μετρήσαμε, σχεδιάσαμε και κατασκευάσαμε την αδιάβροχη κάπα με βάση το μοντέλο που επιλέξαμε. Πραγματικά τα καταφέραμε καταπληκτικά, δε νομίζετε;
Τμήμα Β’
Την Τρίτη 24 Ιανουαρίου, στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning ” Nibble your STEAM path”, τα παιδιά του Β’ Τμήματος του σχολείου μας έπαιξαν φιδάκι με τα παιδιά του Κοινοτικού Νηπιαγωγείου Αρεδιού της Κύπρου!
Πώς γίνεται; Με τη βοήθεια της τεχνολογίας φυσικά…
Σκοπός του παιχνιδιού μας ήταν να βοηθήσουμε τις δυο μικρές Κοκκινοσκουφίτσες να φτάσουν στο σπίτι της γιαγιάς.
Στο δρόμο υπήρχαν διάφορα εμπόδια αλλά και βοήθειες.
Και οι δύο φυσικά τα κατάφεραν!
Ποιά έφτασε πρώτη? Η δική μας! Πολύ χαρήκαμε!
Αλλά αυτό που χαρήκαμε περισσότερο ήταν το παιχνίδι παρέα με τους φίλους μας. Ανυπομονούμε να τους ξανασυναντήσουμε!
Στις 26 Ιανουαρίου τα παιδιά του Α’ Τμήματος συναντήθηκαν και έπαιξαν με τους φίλους από τη Θεσσαλονίκη. Πολύ το χαρήκαμε!
Την Παρασκευή 13.1.23 πραγματοποιήθηκε το 2ο οn line meeting των εκπαιδευτικών από τα συνεργαζόμενα σχολεία. Στη συνάντηση συζητήθηκε και αξιολογήθηκε η ως τώρα πορεία του έργου και προγραμματίστηκαν οι δράσεις για το επόμενο διάστημα.

Σήμερα Πέμπτη 12/01/2023, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν μια διαδραστική, ενημερωτική παρουσίαση από το Ελληνικό Κέντρο Αφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Παρέα με την κ. Θεανώ, την Αθηνά, την Άρτεμη και τον Ερμή, έμαθαν τι πρέπει να προσέχουν στα πρώτα βήματά τους στον ψηφιακό κόσμο. Οι γνώριμοι φίλοι μας, μας έδωσαν πολλές χρήσιμες συμβουλές: Μία από τι πιο σημαντικές ήταν ότι, αν κάτι μας αναστατώσει στο διαδίκτυο το λέμε αμέσως σε έναν ενήλικα που εμπιστευόμαστε.
Στη συνέχεια, μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες όπως παραμύθι, κουΐζ και παιχνίδια, οι μικροί μας μαθητές ενίσχυσαν τις γνώσεις τους για το ευαίσθητο αυτό θέμα.
Tην Πέμπτη 15/12 το Α΄ Τμήμα του Νηπιαγωγείου μας συναντήθηκε με τους φίλους μας από το 32ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Πόσο χαρήκαμε! Μέσα σε χριστουγεννιάτικο πνεύμα παίξαμε και ζωγραφίσαμε μαζί στο Colorilo!
Την Παρασκευή 16/12 τα παιδιά του Β΄ Τμήματος συναντήθηκαν με τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης Θεσσαλονίκης. Συστηθήκαμε, είπαμε τα νέα μας και τραγουδήσαμε τα αγαπημένα μας χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Ζωγραφίσαμε και μια χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά μαζί στο Colorilo! Σαν μαγικό!
Aφού ανταλλάξαμε θερμές ευχές για Καλές Γιορτές, ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το νέο έτος, ώστε συνεχίσουμε τις περιπέτειές μας παρέα με τον Nibble.
Ώρα να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους!Προγραμματίσαμε το Beebot να περάσει από τις σωστές εικόνες και είπαμε το παραμύθι της Χρυσομαλλούσας όπως ήταν πριν ανακατευτεί ο Nibble.