Ένας Κτηνίατρος στο σχολείο μας

Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη «Νοιαζόμαστε για τα ζώα! Φροντίζουμε τα αδέσποτα” που υλοποιεί το σχολείο μας  με επίκεντρο την μέριμνα και προστασία των αδέσποτων ζώων, είχαμε τη χαρά να επισκεφθεί σήμερα το νηπιαγωγείο  μας ο Κτηνίατρος κος Σωτήρης Παπανικολάου. Ο κος Σωτήρης μας μίλησε για το πως φροντίζει ένας κτηνίατρος τα ζωάκια, μας ενημέρωσε για το πρόβλημα των αδέσποτών ζώων και για σημαντικά ζητήματα  φροντίδας τόσο  αδέσποτων όσο και δεσποζόμενων ζώων. Με υπομονή  απάντησε στις πολλές ερωτήσεις μας και έλυσε όλες, μα όλες τις απορίες μας για τα ζωάκια. Τον ευχαριστούμε θερμά για όλα όσα μας έμαθε!

20250514 115916IMG 2025 05 14 12 31 50 478 side

 

 

Συμμετοχή στη διαδικτυακή δράση: “Τρώω υπεύθυνα, ζω υγιεινά”

Την Τετάρτη 5 Μαρτίου οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στη διαδικτυακή δράση Τρώω υπεύθυνα, ζω υγιεινά με το πρόγραμμα για νηπιαγωγεία “Μπορούμε στο σχολείο” που οργάνωσε το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας -Νεάπολης σε συνεργασία με τη Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε”.

Το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση στο πλαίσιο του εθνικού θεματικού δικτύου: «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία» που συντονίζει το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας -Νεάπολης.

Στόχος της εκπαιδευτικής δράσης  είναι η  ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με τη σπατάλη τροφίμων και τις επιπτώσεις της στην κοινωνία και το περιβάλλον, καθώς και η  υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών για την πρόληψη της παχυσαρκίας.

Μέσα από τη συμμετοχή στη δράση  τα παιδιά είχαν  την ευκαιρία να μάθουν για το πρόβλημα της σπατάλης φαγητού, να προβληματιστούν για τα αίτιά του και να μάθουν ποιες είναι οι πιθανές λύσεις  του προβλήματος. Καθώς ευαισθητοποιούνται πάνω στο θέμα, οι μαθητές μπορούν να λειτουργήσουν ως  δίαυλος αλλαγής συμπεριφορών σχετικά με τη σπατάλη τροφίμων στο σπίτι τους.

κπε ΤΡΩΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

 

 

Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης 2024

Την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024,  το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην κοινή δράση του ΚΠΕ Βάμου  με θέμα: «Υπαίθρια Εκπαίδευση». Η δράση  υλοποιήθηκε  στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Υπαίθριας Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Δικτύων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Αλλάζω για το Κλίμα», «Αλλάξτε συμπεριφορές: ΑνακυκλωS.O.S.τε!» και «Ένας Κήπος στο σχολείο μου» που συντονίζει το ΚΠΕ Βάμου.

Σκοπός της δράσης είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών κι εκπαιδευτικών, γονέων και τοπικής κοινωνίας κάθε σχολείου σχετικά με τη σημασία και τα οφέλη της υπαίθριας εκπαίδευσης. Στόχοι της δράσης είναι να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα σχετικά με την κλιματική κρίση, την σημασία της μείωσης των απορριμμάτων, της επαναχρησιμοποίησης, της ανακύκλωσης, της σωστής διαχείρισης του νερού και των φυσικών πόρων.

Αυτή την ημέρα κάναμε στο μάθημά μας  και πήραμε το πρόγευμά μας έξω από την τάξη. Παρατηρήσαμε τη φύση στην αυλή μας, αντλήσαμε έμπνευση, αξιοποιήσαμε υλικά από αυτήν και τέλος δημιουργήσαμε εικαστικά. Συνδυάσαμε μάλιστα τις εικαστικές μας δημιουργίες με τις δραστηριότητες του eTwinning έργου μας “STEAMout!” δημιουργώντας λουλούδια και ζώα με φυσικά υλικά.

7ο Νηπιαγωγειο

Υπαιθρια Εκπαιδευση 7ο ΝηπιαγωγείοΥπαιθρια Εκπαιδευση 7ο Νηπιαγωγείο μαθητες Αντιγραφή

Μπορείτε να δείτε  όλες τις συμμετοχές της φετινής δράσης για την Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου στο παρακάτω αρχείο:

padlethttps://blogs.sch.gr/7nipierap/files/2025/01/padlet.pdf

eTwinning “STEAM mystery!” 1η συνάντηση εκπαιδευτικών

Στις 23 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η πρώτη συνάντηση των εκπαιδευτικών του eTwinning προγράμματος “STEAM mystery!”. Στη συνδιάσκεψη αυτή η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω zoom, οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν τους εταίρους τους, συζήτησαν το πλαίσιο της  πορείας του έργου και προγραμμάτισαν τις δραστηριότητες της πρώτης ενότητας.

collage

 

Επίσκεψη στο 4ο Δημοτικό Ιεράπετρας

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Ομαλής Μετάβασης στο Δημοτικό αλλά και των δράσεων του Δικτύου μας “Αθλο-Νηπιάκια εν δράσει”, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας επισκέφθηκαν το γειτονικό 4ο Δημοτικό Ιεράπετρας (Α τμήμα την Παρασκευή 12 και Β΄τμήμα τη Δευτέρα 8 Απριλίου). Εκεί, μας υποδέχθηκε πολύ θερμά η διευθύντρια κα.Εμμ.Δασκαλάκη και μας ξενάγησε στους χώρους του κτηρίου. Έπειτα, είδαμε  από κοντά την αίθουσα εκδηλώσεων, την αίθουσα υπολογιστών και επισκεφθήκαμε τα τμήματα της Α΄ Τάξης. Εκεί  συναντηθήκαμε με παλιούς  συμμαθητές και γνωρίσαμε νέους φίλους.  Μαζί τους κάναμε το μάθημα  της γυμναστικής με την κ.Γωγώ. Παίξαμε, αθληθήκαμε όλοι μαζί και περάσαμε υπέροχα!  Μέσα από την επίσκεψή μας αυτή είχαμε πολλαπλά οφέλη, καθώς  ήρθαμε σε επαφή με το μεγάλο σχολείο που θα φοιτήσουμε τον προσεχή Σεπτέμβρη, ήρθαμε σε επαφή με φίλους και γυμναστήκαμε παρέα. Ευχαριστούμε πολύ τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς  του Δημοτικού Σχολείου για την όμορφη συνεργασία.

 

 

Ομαλή Μετάβαση στο Δημοτικό

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Ομαλής Μετάβασης στο Δημοτικό και της καλής συνεργασίας μεταξύ των δυο γειτονικών σχολείων, τα Νήπια του Νηπιαγωγείου μας προσκλήθηκαν και παρακολούθησαν στις 22.3 την  εορταστική εκδήλωση του 4ου Δημοτικού Ιεράπετρας για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου. Η χαρά μας ήταν μεγάλη καθώς την παράσταση επιμελήθηκαν και παρουσίασαν οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού, εκ των οποίων πολλοί είναι αγαπημένοι φίλοι και συμμαθητές μας από την προηγούμενη σχολική χρονιά. Ήταν  εξαίσια εμπειρία το ότι,  σε μια τόσο σημαντική ημέρα, οι μαθητές μας καμάρωσαν τα φιλαράκια τους και ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον του Δημοτικού Σχολείου, του μεγάλου σχολείου, στο οποίο πολλοί  από αυτούς θα φοιτήσουν   την επόμενη σχολική χρονιά. Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία τη Διευθύντρια του 4ου Δημοτικού  κ. Εμμανουέλα Δασκαλάκη και το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, αλλά και τους μαθητές της Α΄Τάξης  για την τόσο όμορφη παράσταση που απολαύσαμε.

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΚΟΛΑΖ

eTwinning “We are STARS!”: Συναντιόμαστε και παίζουμε μαζί

Στο πλαίσιο του eTwinning προγράμματος ” We are STARS!”, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συναντήθηκαν διαδικτυακά την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου  με κάποια από τα συνεργαζόμενα σχολεία (Νηπιαγωγείο Νέας Ανατολής, 5ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας, 3ο & 6ο Νηπ.Κατερίνης, 3ο Νηπ.Μαρμάρων και 5ο Νηπ.Νέων Μουδανιών).  Στη συνάντηση αυτή  διασκέδασαν μαζί παίζοντας στο Kahoot παιχνίδι για τα συναισθήματα.

collage kahoot

eTwinning: Διαδικτυακό παιχνίδι με τους εταίρους μας

Στο πλαίσιο του eTwinning προγράμματός “We are STARS!”, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συναντήθηκαν διαδικτυακά με τους φίλους τους από άλλα σχολεία και έπαιξαν παιχνίδι παντομίμας με θέμα τα συναισθήματα.

Το 1ο Τμήμα έπαιξε με τους εταίρους την Παρασκευή 12 και το 2ο Τμήμα την Τρίτη 16 Ιανουαρίου.

Διασκεδάσαμε πολύ και ταυτόχρονα μέσα από το παιχνίδι ανακαλύψαμε μαζί τρόπους να εκφράζουμε τα διάφορα συναισθήματά μας!

collage wheel of eotions 1

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning για το έργο μας “Νibble your STEAM path”

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας έλαβαν από την Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης (CSS) του eTwinning, Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning για το έργο  “Νibble your STEAM path”, το οποίο δουλέψαμε στο σχολείο μας το Σχ.Έτος 2022-2023. Η χαρά μας  για αυτή την επιτυχία είναι μεγαλύτερη γιατί  το Νηπιαγωγείο  μας ήταν συνιδρυτής του συγκεκριμένου προγράμματος. Την μοιραζόμαστε μαζί με όλους τους μαθητές μας, τους γονείς τους και φυσικά  τους εταίρους μας που ήταν πολύτιμοι συνοδοιπόροι σ’ αυτό το όμορφο  ταξίδι στον κόσμο του STEAM.

εικόνα Viber 2024 01 18 21 52 14 487NIBBLE EUROPEAN LABEL MARIAΕιρνηνη 2024 01 24 232920NIBBLE EUROPEAN LABEL ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΔΗΜ

Συμμετοχή σε σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, για μαθητές Νηπιαγωγείου και Α τάξης Δημοτικού σχολείου

Την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε εξ αποστάσεως διαδικτυακό μάθημα από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ σχετικά με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μικρά παιδιά.  Τα θέματα που μας απασχόλησαν ήταν η υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο, το ασφαλές online gaming, προστασία των προσωπικών δεδομένων κ.ά.

saferinternet