Ξεκινώντας τον 1ο θεματικό κύκλο δεξιοτήτων, προσπαθήσαμε μέσα από συζήτηση στην παρεούλα να ανιχνεύσουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες των παιδιών για το θέμα της οδικής ασφάλειας, τα σήματα και τους κανόνες κυκλοφορίας στο δρόμο.
Δείξαμε εικόνες και φωτογραφίες που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι και προβληματιστήκαμε με διάφορες ερωτήσεις ( πχ τι βλέπουμε στην εικόνα, τι σκέφτεστε για αυτό, τι νομίζετε ότι σημαίνει αυτή η πινακίδα κλπ)
Από τις απαντήσεις των παιδιών αποφασίσαμε για το πλάνο της δράσης και για το τι θέλουμε να μάθουμε σε σχέση με την κυκλοφοριακή αγωγή.
Υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας, δύο τροχονόμους και μαζί τους αναλάβαμε ρόλους.
Γίναμε αυτοκίνητα, φανάρια, σήματα, τροχονόμοι, πεζοί και αναπαραστήσαμε το πώς διασχίζουμε το δρόμο με ασφάλεια.
Μάθαμε κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο και λύσαμε απορίες.
Γνωρίσαμετα φανάρια των οχημάτων.
Παρατηρήσαμε ότι διαφέρουν από τα φανάρια των πεζών και φτιάξαμε φωτεινούς σηματοδότες, το “Σταμάτη” και το “Γρηγόρη”.
Φτιάξαμε σήματα και πινακίδες
Φτιάξαμε τροχονόμους
Δημιουργήσαμε όλοι μαζί μια αφίσα με τα συνθήματα μας
Δημιουργήσαμε ακόμα ένα ομαδικό παραμύθι με τις φανταστικές μας ιδέες.
Συζητήσαμε τους κανόνες του “καλού ποδηλάτη” γιατί είμαστε οδηγοί κι εμείς όπως ο μπαμπάς και η μαμά
Ζωγραφίσαμε τα ποδήλατά μας
Διαβάσαμε το παραμύθι: «Καλώς τον κύριο ΚΟΚ»
Και ολοκληρώσαμε με ένα τραγούδι…αφιερωμένο σε όλους τους ποδηλάτες.
Τι ωραία και χρήσιμη δράση!! Μπράβο σας!
Σας ευχαριστούμε πολύ!!