Έναρξη Σχολικής Χρονιάς 2024-2025
Με χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2024-2025. Στην τελετή παρευρέθηκε η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας κ. Όλγα Μούσιου Μυλωνά, ο Αντιδήμαρχος, κ. Νίκος Κωνσταντινίδης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, κ. Κωνσταντία Βαϊρινού και κ. Θεόφιλος Κατσιανίδης, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Κότσης Χρήστος, η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, κ. Σιμέλα Ιντζέ, καθώς και όλοι οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και, φυσικά, οι μικροί μας μαθητές!
Ευχόμαστε σε όλους μια δημιουργική και επιτυχημένη σχολική χρονιά, γεμάτη μάθηση, χαρά και συνεργασία!
Τέλεση Αγιασμού Έναρξης Σχ. Έτους 2024-2025
Ο Αγιασμός στο 7ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο, για τη νέα σχολική χρονιά 2024 –2025 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 στις 11.00 π.μ στον προαύλειο χώρο του διασυνδεμένου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου .
Καλή Σχολική Χρονιά
Η Προϊσταμένη και το Εκπαιδευτικό και Ειδικό Προσωπικό
του Νηπ/γείου.
ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ 7ΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Σας ενημερώνουμε ότι το Νηπ/γείο μας προκηρύσσει τις κενές θέσεις που θα πληρωθούν με συμπληρωματικές εγγραφές που θα αφορούν στην πλήρωση αυτών αποκλειστικά από προνήπια . Ειδικότερα προκηρύσσονται 6 θέσεις κοριτσιών ( προνήπια ) και 3 θέσεις αγοριών ( προνήπια ) . Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται προς την δ/νση του Νηπ/γείου μέχρι και την Παρασκευή 6-9-2024. Σε περίπτωση που οι αιτήσεις είναι περισσότερες των προκαθορισμένων η επιλογή των μαθητών θα γίνει με κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 9 -9-2024 στο χώρο το Νηπ/γείου σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Εκ της Α.Α Δ/νσης της σχολικής μονάδας
Δράσεις διάχυσης καινοτομίων,ομίλων καινοτομίας και λήξης σχολικού έτους 2013-2024 του 7ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Φλώρινας
Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό στον αύλειο χώρο του 7οΠειραματικό Νηπιαγωγείο Φλώρινας πραγματοποιηθήκαν δράσεις εορτασμού, που σηματοδότησαν και τη λήξη του σχολικού έτους 2023-2024. Οι εκπαιδευτικές δράσεις περιλάμβαναν διάχυση καινοτομιών, ομίλων καινοτομίας, εκθέσεις έργων με συμμετοχές σε διαγωνισμούς, καθώς και έργα μαθητών από το καθημερινό πρόγραμμα. Οι δραστηριότητες αυτές, που περιλάμβαναν ποικίλα καινοτόμα παιχνίδια, είχαν ως κύριο στόχο τη συμμετοχή και την αλληλεπίδραση όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας.
Συγκεκριμένα, τέσσερα καινοτόμα παιχνίδια δημιουργήθηκαν από τις ίδιες τις εκπαιδευτικούς και συνδέονταν με τους ομίλους και τις καινοτομίες που λειτουργούσαν και εφαρμοστήκαν στη σχολική μας μονάδα. Παράλληλα, η μουσική επένδυση, συνόδευε τις δράσεις, δημιουργώντας μια ευχάριστη και εορταστική ατμόσφαιρα. Στα παιχνίδια συμμετείχαν ενεργά και οι γονείς, ενισχύοντας τη συνεργασία και την επικοινωνία με τα παιδιά τους. Η άμεση συμμετοχή τους στα παιχνίδια ως συνεργάτες με τα παιδιά τους, ενίσχυσε την αλληλεπίδραση και προάγαγε την έννοια της ομαδικότητας και της συνεργασίας. Επίσης, η συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών ενίσχυσε την επιτυχία των δράσεων, προσφέροντας υποστήριξη και καθοδήγηση στα παιδιά.
1οΠΑΙΧΝΙΔΙ
- Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από τον όμιλο καινοτομία ς και δημιουργικότητας ” Ο Ραφτάκος των Αριθμών και των Μαθηματικών Εννοιών”. Στόχος του παιχνιδιού είναι να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοήσουν τη σειρά των αριθμών και να αναγνωρίσουν μαθηματικά σύμβολα, ενώ παράλληλα ενισχύουμε τις δεξιότητες ισορροπίας και κίνησης.
- Το παιχνίδι αυτό αποτελεί έναν διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά να αναγνωρίσουν αριθμούς που διδάχθηκαν στα αντίστοιχα μαθήματα του ομίλου, να κατανοήσουν τη διαδοχή των αριθμών, ενώ παράλληλα να μοιραστούν βιωματικά τις μαθηματικές τους εμπειρίες με τους συμμαθητές τους.
- Οι γονείς συμμετείχαν ενεργά, υποστηρίζοντας και ενθαρρύνοντας τα παιδιά σε κάθε βήμα.
2οΠΑΙΧΝΙΔΙ
- Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από τις διδακτικές δραστηριότητες που αφορούσαν στην εφαρμογή του Καινοτόμου περιεχομένου STEΑM σε σύνδεση με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο: Μαθαίνω , παίζω και ενεργώ στο περιβάλλον όπου ζω» όπως εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας .
- Ειδικότερα η γενικότερη ιδέα της ενασχόλησης αφορούσε στην ανάδειξη της αξίας ενός τοπικού προϊόντος και την διασύνδεση του με την αειφορία και το Περιβάλλον.
- Σκοπός του παιχνιδιού είναι τα παιδιά να οργανωθούν ομαδοσυνεργατικά ώστε να συντονιστούν μεταξύ τους και ασκώντας ολόπλευρα το σώμα τους να εξασκήσουν τις δεξιότητες της λεπτής τους κινητικότητας και ταχύτητας, χρησιμοποιώντας ως μέσο-υλικό ένα από τα παραγόμενα δημιουργικά τους έργα ( το ομοίωμα της κόκκινης πιπεριάς Φλώρινας ).
3οΠΑΙΧΝΙΔΙ
- Το παιχνίδι αυτό προέκυψε από την εφαρμογή του καινοτόμου περιεχομένου της νανοτεχνολογίας, όπως εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός του είναι να εισαγάγει τα παιδιά στο φαινόμενο του λωτού, το οποίο περιγράφει την ικανότητα των φύλλων του λουλουδιού να αυτοκαθαρίζονται λόγω των νανοπροεξοχών που διαθέτουν
- Αυτές οι νανοπροεξοχές κρατούν τη σταγόνα νερού σε κυκλικό σχήμα όταν πέφτει πάνω στα φύλλα και καθώς κυλάει, καθαρίζει τα φύλλα του. Το φαινόμενο αυτό χρησιμοποιήθηκε από τους επιστήμονες για την παραγωγή προϊόντων νανοτεχνολογίας, όπως ρούχα που δεν λερώνουν, αδιάβροχα υφάσματα κ.ά.
- Μαζί με τα παιδιά, εξερευνήσαμε τους τρεις κόσμους: τον μακρόκοσμο, τον μικρόκοσμο και τον νανόκοσμο, τα όργανα παρατήρησής τους το περιεχόμενό τους και το φαινόμενο το οποίο θα σας παρουσιάσουμε με το βιωματικό παιχνίδι στο οποίο θα συμμετέχετε.
4οΠΑΙΧΝΙΔΙ
- Το παιχνίδι αυτό προέκυψε από την εφαρμογή του από τον όμιλο καινοτομίας και δημιουργικότητας Φυσικών Επιστημών “Μικροί Ερευνητές σε έδαφος και αέρα
- Σκοπός του είναι τα παιδιά θα κατανοήσουν καλύτερα τις φυσικές αρχές πίσω από την αιολική ενέργεια όπως για παράδειγμα την επίδραση της δύναμης του ανέμου στα πτερύγια της ανεμογεννήτριαςνα αναγνωρίσουν τις δυνάμεις που εμπλέκονται στην κίνηση των ανεμογεννητριών κα. και να αναπτύξουν μια περιβαλλοντική συνείδηση που θα τους βοηθήσει να εκτιμήσουν τη σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.,
Μία χορευτική παράσταση με τίτλο “Πως το Τρίβουν το Πιπέρι” σχετική με τη θεματολογία της δράσης λήξης,προσέφερε ψυχαγωγία σε όλους τους συμμετέχοντες.
Ακολούθησε η έκθεση με τα δημιουργήματα των παιδιών που εκτέθηκαν για να θαυμάσουν όλοι οι παρευρισκόμενοι την πρόοδο και τη φαντασία των παιδιών.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων απένειμε αναμνηστικά σε όλα τα παιδιά, αποχαιρετώντας με έναν μοναδικό τρόπο τους μαθητές που θα αποχωρήσουν για το δημοτικό.
Τέλος, τα παιδιά απόλαυσαν διάφορα κεράσματα, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο την ημέρα.
Οι δράσεις αυτές ανέδειξαν τη σημασία της καινοτομίας στην εκπαίδευση και την ενεργή συμμετοχή όλης της σχολικής κοινότητας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία τους και ευχόμαστε ένα
Όμορφο και Δημιουργικό Καλοκαίρι!
Βράβευση Συμμετοχής στην Εκπαιδευτική Δράση ” Φλώρινα Καθαρός Δήμος”
Την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Νέο Πάρκο Φλώρινας η ετήσια εκδήλωση για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος στην οποία συμμετείχαν οι μαθητές μας με την παραγωγή των δικών τους έργων . Οι δημιουργίες που τα παιδιά αποφάσισαν να εκθέσουν αφορούσαν σε θεματικές συσχετιζόμενες με την εφαρμογή Καινοτόμου Διδακτικού Περιεχομένου και πιο συγκεκριμένα στην ” Ανακύκλωση ” και τον ” Εθελοντισμό” μέσα στην τοπική κοινωνία όπου ” Ζουν και Ενεργούν”.
Ακολούθησε η βράβευση των έργων που ξεχώρισαν από σχολεία της πόλης και των δύο σχολικών βαθμίδων σε μικρή τελετή στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου. Η βράβευση έγινε από την Δ/ντρια Α/βαθμιας Εκπ/σης κ. Όλγα Μούσιου Μυλωνά και δημοτικούς εκπροσώπους ενώ μεταξύ των σχολείων που βραβεύτηκαν επιλέχθηκε και το Νηπ/γείο μας για τις ιδέες και τις δημιουργικές προτάσεις του για ένα ” Καθαρό Δήμο”! Έπαινος συμμετοχής αποδόθηκε και στις εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.
Πραγματοποίηση Ενημερωτικής Επίσκεψης της Υπαλλήλων της Δημοτικής Αστυνομίας
Την Τρίτη 28/ 5/2024 πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Υπαλλήλων της Δημοτικής Αστυνομίας προς τους μαθητές της σχολικής μονάδας με σκοπό την ενημέρωση τους σε σχέση με τον ρόλο και τις αρμοδιότητες τους στα πλαίσια της ομαλής λειτουργίας της πόλης μας και την ενίσχυση των δημοτών αυτής . Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρία Μιχάλτση και τον κο. Σωτήρη Τσουκαλά που με την συνοδεία του Αντιδημάρχου κο. Νίκο Κωνσταντινίδη βοήθησαν τους μαθητές μας να κατανοήσουν πρακτικά τον ρόλο τους μέσα από την κατάλληλα προσαρμοσμένη για την προσχολική ηλικία παρουσίαση τους .
Ολοκλήρωση των μαθημάτων για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Ολοκληρώθηκαν σύμφωνα με τον προβλεπόμενο σχεδιασμό της σχολικής μονάδας οι διδακτικές δραστηριότητες για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που εντάσσονται στους θεματικούς άξονες:
- Φροντίζω το περιβάλλον -Οικολογική Συνείδηση- Το παράπονο των ζώων, Πρόγραμμα για Ζώα υπό Εξαφάνιση
- Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ -Κοινωνική Συνείδηση , Συμπερίληψη : Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπ/γείο
- Δημιουργώ και Καινοτομώ -Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία STEM -STEAM
-






































