Δημιουργία Δικτύου σχολείων Αμαρουσίου: Συνέχεια
Εθελοντισμός και φροντίδα για τους άλλους! Μία ξεχωριστή δράση Ενεργού Πολίτη
- τα δώρα μας στα παιδιά
- Κέντρο προστασίας παιδιού
- Κέντρο προστασίας παιδιού
- καλά χριστούγεννα
Οι μήνες Νοέμβριος και Δεκέμβριος είναι αφιερωμένοι στον εθελοντισμό μέσα από τις Δράσεις Ενεργού Πολίτη και το Εργαστήριο δεξιοτήτων που εκπονούμε με τα νηπιάκια μας.
Σχήματα, φθινόπωρο και άλλα!
- τεχνική με τέμπερα
- τετράγωνο στο τετράγωνο “Ακιμότο”
- ..σαν τον ..Kandinsky”
- κύκλος μέσα σε κύκλο “Kandisky”
- οι κύκλοι του Kandinsky
- Το φθινοπωρινό δέντρο ‘αλλιώς”
- ελεύθερο κολλάζ
- τεχνική με νερομπογιά
- τα φθινοπωρινά φρούτα με λαδοπαστέλ
- αποτύπωση πίνακα,φθινοπωρινά φρούτα
- απόπειρες γραφής:Φθινόπωρο
- γραφή από πίνακα αναφοράς
Με τα παιδιά ανακαλύψαμε τα σχήματα και τα χρώματα μέσα στην τέχνη και τους μεγάλους ζωγράφους.
Μιλήσαμε για τις τεχνοτροπίες των ζωγράφων και δοκιμάσαμε να ζωγραφίσουμε “σαν και εκείνους”, δοκιμάζοντας διάφορα είδη ζωγραφικής (τέμπερα, λαδοπαστέλ, ξυλομπογιές, νεροχρώματα).
Δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα εμπλέκοντας το φθινόπωρο και τα χρώματά του.
Δοκιμάσαμε τις γεύσεις του φθινοπώρου ,γνωρίζοντας τα φθινοπωρινά φρούτα.
Μάθαμε τους μήνες του Φθινοπώρου μέσα από διηγήματα και ποιήματα.
Γιορτάσαμε τον μήνα που οι Έλληνες είπαν το μεγάλο ΟΧΙ και μάθαμε για την Ελληνική σημαία ,γνωρίσαμε τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκείνη την εποχή και φωνάξαμε:
Χρόνια πολλά Ελλάδα!
Ενημερωτική δράση για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου .
To Νηπιαγωγείο μας σας προσκαλεί παρέα με το 10ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου και τους συλλόγους γονέων σε μια συνεργασία ενημέρωσης για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου στις 28/11/2025 στο χώρο του Δημοτικού σχολείου.
Ενημέρωση & Εκπαίδευση
Παρέχει άρθρα, οδηγούς και εκπαιδευτικό υλικό για θέματα όπως:
διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying)
προστασία προσωπικών δεδομένων
εθισμός στο διαδίκτυο
ασφάλεια στα κοινωνικά δίκτυα
fake news και παραπληροφόρηση
Μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα για περισσότερες πληροφορίες:
SaferInternet4Kids.gr
Καλό Καλοκαίρι!!!!
Τελετή λήξης σχολικού έτους 2024-25!!Ένα σχολείο μια αγκαλιά!!!
Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!
Ενεργοί πολίτες ,5 Ιουνίου Παγκόσμια Μέρα Περιβάλλοντος
Με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα το Δάσος και τις ωφέλειές του ,σαν Ενεργοί Πολίτες, συμμετέχουμε σε μια δράση μαζί με τον Πολιτιστικό και Περιβαλλοντικό Σύλλογο Ενεργών Κατοίκων και Φίλων Νέας Λέσβου
Αμαρουσίου «Νηρόν» .
Μέσα από την δράση μας στοχεύουμε να:
Να δώσουμε ζωή στα παρτέρια μας
Να δούμε το Δάσος μας μέσα από τα μάτια των μικρών παιδιών της γειτονιάς μας
Να δούμε το Δάσος μας μέσα από τα μάτια των μεγάλων
Τα παιδιά ζωγράφισαν και αποτύπωσαν όσα έμαθαν και συμμετέχουν στην εκδήλωση με έργα ζωγραφικής καθώς και ενεργά με τους γονείς τους σε δεντροφύτευση.
Ο τοπικός τύπος μιλάει για τις δράσεις μας!!!
Υλοποίηση Δραστηριοτήτων στα πλαίσια της Μετάβασης ,συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο.
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας που αφορά την Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν δράσεις από τους εκπαιδευτικούς και των δυο βαθμίδων.
Με αφορμή την επικείμενη επίσκεψή μας στο Δημ.Σχολείο μιλήσαμε στην ολομέλεια , φτιάχνοντας έναν εννοιολογικό χάρτη, τι ξέρουμε για το δημοτικό σχολείο ήδη και τι θέλουμε να μάθουμε περισσότερο με την επίσκεψή μας εκεί. Καταγράψαμε τις ερωτήσεις σε αφίσα και αποφασίσαμε να προσφέρουμε στα παιδιά της Α.Δημοτικού ένα ενθύμιο για να μας θυμούνται.
Φτιάξαμε μια κατασκευή, μέσα από το τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων που αφορούσε το Δάσος και αφιερώσαμε στα παιδιά ένα ποίημα για το Δέντρο και την σημασία του!
Καλέσαμε στο Νηπιαγωγείο μας έναν μαθητή Δημοτικού Σχολείου για να μας μιλήσει για την εμπειρία του σε αυτό.
Φτιάχνοντας την “γωνιά” του Δημοτικού Σχολείου δημιουργούμε φύλλα εργασίας με προγραφικά παιχνίδια σε βιβλιαράκι αφιερωμένα στην μετάβαση στην Α. Δημοτικού.
Πραγματοποίηση της επίσκεψης στο Δημοτικό Σχολείο:
- Ανταλλαγή ενθυμίων.
- Γνωριμία με τους μαθητές και την εκπαιδευτικό.
- Εξερεύνηση της τάξης υποδοχής .
- Ανάγνωση κοινού διηγήματος και ποιήματος.
- Τα παιδιά μας δείχνουν την σχολική τους τσάντα.
- Περιήγηση στον αύλειο χώρο και γνωριμία με τον καθηγητή της Φυσικής αγωγής.
- Αποτύπωση των συναισθημάτων και των εντυπώσεων των παιδιών σε έργα ζωγραφικής.
Εξερεύνηση στο Δάσος!!
Με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα :ΤΟ ΔΑΣΟΣ ,επισκεφθήκαμε το Αισθητικό Δάσος της Καισαριανής.
Μαζί μας ο Σύλλογος γονέων του σχολείου ο οποίος συμμετείχε ενεργά σε όλες μας τις δραστηριότητες
Εξερευνήσαμε τα μονοπάτια του, παρατηρήσαμε την ποικιλομορφία του τοπίου ,ακούσαμε τους ήχους της φύσης, γνωρίσαμε από κοντά τα διάφορα είδη φυτών και ξεχωρίσαμε τα αγριολούλουδα από τα βότανα και τα μυρωδικά φυτά!
Μάθαμε πως χρησιμοποιούμε μια πυξίδα και τους κανόνες του προσανατολισμού.
Τα παιδιά όταν επιστρέψαμε αποτύπωσαν μοναδικά την εμπειρία τους με έργα ζωγραφικής τα οποία θα εκτεθούν σε επόμενη δράση μας που θα αφορά το περιβάλλον.
Παίξαμε ομαδικά και ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία!
Σχέδιο Δράσης της σχ.μονάδας- Παρουσίαση και βιωματικό εργαστήριο .
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας με τίτλο :Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ,
Δράση Ενεργού Πολίτη-Γνωρίζοντας τον ΚΟΚ με ασφάλεια κυκλοφορώ.
Στο Νηπιαγωγείο εκπονήσαμε ένα πρόγραμμα Ενεργού Πολίτη σε συνδυασμό με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο: “Γνωρίζοντας τον ΚΟΚ ,με ασφάλεια κυκλοφορώ.”
Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την
Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά
τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο
κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους
κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν
δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και
αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.Θεωρούμε πως μέσα από την ενασχόλησή μας με το
συγκεκριμένο θέμα, οι μαθητές/τριες μπορούν να
ευαισθητοποιηθούν περισσότερο σε θέματα που αφορούν την
οδική ασφάλεια και να γίνουν ενεργοί πολίτες µε θετικές
στάσεις και συμπεριφορές προς τον κόσμο των ενηλίκων.
Επιθυμούμε να δώσουμε χώρο και χρόνο σε όλα τα παιδιά να
εκφραστούν, να δημιουργήσουν να αλληλεπιδράσουν.
Η μελέτη του θέματος γίνεται με βιωματικό τρόπο και τα παιδιά
κατακτούν τη γνώση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και
δραστηριότητες που έχουν νόημα για αυτά, κατανοώντας
καλύτερα γεγονότα και φαινόμενα του περιβάλλοντός τους. Το
σχολείο συμβάλλει έτσι, στη διαμόρφωση πολιτών με
συγκροτημένη ατομική και κοινωνική ταυτότητα, με
δημοκρατικό ήθος αλλά και με κριτική σκέψη και γνωστική
αυτονομία. Με τα παιδιά περιηγηθήκαμε στη γειτονιά του σχολείου, μελετήσαμε τα σήματα και τις
διαβάσεις ,τις πινακίδες και εντοπίσαμε στο πεδίο αυτά που ήδη είχαμε μελετήσει.




























































































































