Γ' Τάξη… “To λουλούδι της Ισότητας”- Μια δράση για την Ισότητα των δυο Φύλων 27 Νοέ 20248 Ιαν 2025 Την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024, στις 12: 00 μ.μ, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ' τάξης μαζί με τη δασκάλα τους κ. Γιώτα και τη διευθύντρια του σχολείου, κα…