Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, που τιμάται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, το τμήμα Γ΄1 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Κω, σε συνεργασία με το Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Κω, πραγματοποίησε μια ξεχωριστή δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στην τοπική μας κοινωνία.
Την Παρασκευή 4 Απριλίου, εκπαιδευτικοί