Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, που τιμάται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, το τμήμα Γ΄1 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Κω, σε συνεργασία με το Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Κω, πραγματοποίησε μια ξεχωριστή δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στην τοπική μας κοινωνία.
Την Παρασκευή 4 Απριλίου, εκπαιδευτικοί

 » Διαβάστε περισσότερα

2 Απριλίου Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Την Τετάρτη 3 Απριλίου, το τμήμα Γ΄1 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Κω μαζί με τους εκπαιδευτικούς κ. Σβύνο Αντώνη και κ. Ντίμτσα Γεωργία, συμμετείχαν σε μία όμορφη και ξεχωριστή δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον αυτισμό. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από το Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ του Δήμου Κω σε συνεργασία με το 4ο και το 7ο

 » Διαβάστε περισσότερα