Διάκριση μαθητών του σχολείου μας στον διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά»
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια συγχαίρουμε τους μαθητές του Ε1 του σχολείου μας Στέλιο Κεφαλιανάκη και Λέανδρο Κουσουνή, που διακρίθηκαν στον μαθηματικό διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Η επιτυχία τους αποτελεί αποτέλεσμα της προσπάθειας, της επιμονής και της αγάπης τους για τα Μαθηματικά και μας γεμίζει αισιοδοξία και χαρά.