Επίσκεψη Α΄ και Γ΄ Τάξης στο Ενυδρείο Κρήτης
Οι μικρότεροι μαθητές του σχολείου μας, οι μαθητές της Α’ και Γ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Ενυδρείο Κρήτης, για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα “Ο βυθός μέσα από τα χέρια μας”, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία, έπειτα από μια μοναδική βιωματική ξενάγηση και ευαισθητοποίηση για τον θαλάσσιο κόσμο,