17 Νοέμβρη
Γιορτάσαμε στο σχολείο την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου εντός του σχολείου με εικαστικά και μουσικοκινητικά δρώμενα με ιδιαίτερη έμφαση στο μήνυμα των εξεγερμένων φοιτητών για ελευθερία, ισότητα και δικαιοσύνη.
Γιορτάσαμε στο σχολείο την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου εντός του σχολείου με εικαστικά και μουσικοκινητικά δρώμενα με ιδιαίτερη έμφαση στο μήνυμα των εξεγερμένων φοιτητών για ελευθερία, ισότητα και δικαιοσύνη.