Η  Β τάξη στο Παραδοσιακό Μουσείο Λυχνοστάτης

Η  Β τάξη (Τ. Ματθαιάκη – Ε.Φθενάκη) επισκέφθηκαν το Παραδοσιακό Μουσείο Λυχνοστάτης για να λάβουν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα : “Σε μια ρώγα από σταφύλι…”. Τα παιδιά γνώρισαν το σταφύλι, τα προϊόντα του και τη διατροφική τους αξία καθώς και τις αμπελουργικές εργασίες!  Μέσω διάδρασης, με διάλογο

 » Διαβάστε περισσότερα

Το Ε2 στο παραδοσιακό Μουσείο ¨Λυχνοστάτη”   

To E2 επισκέφθηκε το παραδοσιακό Μουσείο “Λυχνοστάτη” και παρακολούθησε το βιωματικό πρόγραμμα “Μάθε παιδί μου γράμματα”. Για λίγο οι μαθητές και οι μαθήτριες έκαναν ένα ταξίδι στον χρόνο, στα μέσα του προηγούμενου αιώνα, και γνώρισαν το εκπαιδευτικό σύστημα μέσα από ένα βιωματικό παιχνίδι ρόλων όπου πληροφορίες για τα παλαιότερα εκπαιδευτικά συστήματα της Ελλάδας και βίωσαν

 » Διαβάστε περισσότερα