Η Β τάξη στο Παραδοσιακό Μουσείο Λυχνοστάτης
Η Β τάξη (Τ. Ματθαιάκη – Ε.Φθενάκη) επισκέφθηκαν το Παραδοσιακό Μουσείο Λυχνοστάτης για να λάβουν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα : “Σε μια ρώγα από σταφύλι…”. Τα παιδιά γνώρισαν το σταφύλι, τα προϊόντα του και τη διατροφική τους αξία καθώς και τις αμπελουργικές εργασίες! Μέσω διάδρασης, με διάλογο