Η ΣΤ στο μουσείο Λυχνοστάτης

Η τελευταία εκδρομή της Στ τάξης ήταν στο Παραδοσιακό μουσείο “Λυχνοστάτης” . Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων, Βαγγελιώ Βαρδουλάκη και Ιωάννα Μυλωνά επέλεξαν αυτόν τον παραθαλάσσιο χώρο για να κλείσουν με τις καλύτερες αναμνήσεις την σχολική χρονιά της τελευταίας χρονιάς του Δημοτικού. Η επίσκεψη πραγματοποίηθηκε την δεύτερη μέρα του καλοκαιριού στο μουσείο-παραδοσιακό χωριό, δίπλα στην

 » Διαβάστε περισσότερα