ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ- ΕΚΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ( Σπιτάκι)

Αύριο ΤΕΤΑΡΤΗ 15/3/2017 και ώρα 10.00 π.μ. σας περιμένουμε για να συναρμολογήσουμε και να βάψουμε τα παγκάκια και τα τραπέζια απο το σπιτάκι που δουλεύουμε με τους αρχιτέκτονες του πολυτεχνείου Κρήτης.
ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!! ΜΠΟΓΙΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ, ΧΡΩΜΑΤΑ, ΦΩΝΕΣ, ΧΑΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!

Η Γραμμή του χρόνου……

Αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε την γιορτή της 25ης Μαρτίου 1821 μέσα απο την γραμμή του χρόνου   ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ που λέει και ο Ηλίας!!!
Για αυτό φορέσαμε χιτώνες με πόρπες , ταξιδέψαμε στα μέρη του Ηρακλή και του Θησέα στο βουνό των Θεών, μεθύσαμε και χορέψαμε.

Σε λίγο θα ταξιδέψουμε στην εποχή του ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ.

ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΜΕ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ……..

Χωρισθήκαμε σε ομάδες και χρησιμοποιήσαμε υλικά που είχαμε ήδη μαζέψει και φτιάχνουμε το σπιτάκι που φανταζόμαστε.
οι καρέκλες μας δεν είναι ανθεκτικές γιατί είναι χάρτινες, ποιό άλλο υλικό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε?
 οι τοίχοι μας πως ορίζονται?

 σκιά δεν κάνουν οι κορδέλες, τι άλλο μπορούμε να βάλουμε?

που πάει η σκιά? τρέχουμε να την βρούμε……

θα παίξουμε στο σπιτάκι μας μέχρι  την επόμενη επίσκεψη των φοιτητών μας.