ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ- ΕΚΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ( Σπιτάκι)
Η Γραμμή του χρόνου……
Αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε την γιορτή της 25ης Μαρτίου 1821 μέσα απο την γραμμή του χρόνου ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ που λέει και ο Ηλίας!!!
Για αυτό φορέσαμε χιτώνες με πόρπες , ταξιδέψαμε στα μέρη του Ηρακλή και του Θησέα στο βουνό των Θεών, μεθύσαμε και χορέψαμε.
Σε λίγο θα ταξιδέψουμε στην εποχή του ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ.
Παίζουμε συλλαβές και φωνούλες……..
Σαρακοστή χωρίς χαλβα γίνεται? δεν γίνεται……..
Να η Άνοιξη πάλι που μας ήρθε παιδιά………..
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
Ετοιμασίες για το αποκριάτικο πάρτυ μας…………
ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΜΕ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ……..
Χωρισθήκαμε σε ομάδες και χρησιμοποιήσαμε υλικά που είχαμε ήδη μαζέψει και φτιάχνουμε το σπιτάκι που φανταζόμαστε.
οι καρέκλες μας δεν είναι ανθεκτικές γιατί είναι χάρτινες, ποιό άλλο υλικό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε?