ΤΟ ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ………..

Σήμερα αποχαιρετήσαμε το σχολείο με τον πιο χαρούμενο τρόπο.
Εγκαινιάσαμε και παιξαμε στο τούνελ και στο  σπιτάκι μας που ετοιμάστηκε
και θα μας περιμένει να γυρίσουμε………
Γιούπι!!

και η εργαλειοθήκη του κήπου έτοιμη.
οι μικροί κηπουροί θα έχουν τα εργαλεία τους όταν επιστρέψουν

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα

Το νηπιαγωγείο θα παραμείνει κλειστό απο την Δευτέρα 10/4/2017 εως 23/4/2017.
Επιστρέφουμε ξεκούραστοι και ανανεωμένοι την Δευτέρα 24/4/2017.
Σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ  με κουράγιο και θετικές σκέψεις.