ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ!!!! Σας ευχόμαστε ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ και ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!! αν χρειαστεί να χορέψετε το τραγούδι << Πως το τρίβουν το πιπέρι>> μπορείτε να πάρετε ιδέες απο εμάς………