ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!! Καλή Ανάσταση , ευχες απο ολους μας. Το νηπιαγωγείο κλείνει 30/3/2018 για τις διακοπές του Πασχα και σας περιμένουμε ξανά στις 16/4/2018.