Καραμμελομαγισσόσπιτο!! Η ιστορία μας είναι λίγο………. παράξενη να πω? αστεία? φανταστική? Σίγουρα είναι όπως λένε τα παιδιά παραξενοαστεία. Η ιστορία μας εχει δέντρα. ποτάμια μάγισσες να αφηγούνται ιστορίες μαγικες σκούπες έτοιμες για απογείωση!! ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΑΡΑΜΜΕΛΟΣΧΟΛΕΙΟ!!